رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری مهاباد گفت: اداره منابع طبیعی مهاباد در جذب همیار طبیعت رتبه اول آذربایجان غربی را از آن خود کرد.

مجید پاتو رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری مهاباد در گفت و گو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، اظهار داشت: اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان مهاباد در زمینه جذب همیار طبیعت با اختلاف فاحش در بین ۱۷ شهرستان رتبه نخست در سطح استان را کسب کرد.

پاتو افزود: در طرح همیار طبیعت افراد علاقه‌مند و دوستداران منابع طبیعی به طور داوطلبانه و به قصد خدمت به منابع طبیعی کشور، سازماندهی می‌شوند تا براساس دستورالعمل‌ها و آموزش‌های لازم در قالب "همیار طبیعت دانش‌آموز"، "همیار طبیعت مروج" و "همیار طبیعت محافظ" به‌طور افتخاری در حفظ و حراست از عرصه‌های منابع طبیعی همکاری کنند.


بیشتر بخوانید


رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری مهاباد تصریح کرد: همیار طبیعت به فرد یا افرادی گفته می‌شود که بصورت انفرادی و گروهی "سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور" را در پیشبرد اهداف ترویج فرهنگ منابع طبیعی و جلب مشارکت مردم در امور حفاظت، احیا، توسعه و بهره‌برداری صحیح از منابع طبیعی یاری کنند.

انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.