کدخدایی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

مردم نیازمند وحدت و همدلی سران قوا هستند/ قوا نباید در اختیارات یکدیگر مداخله کنند

سخنگوی شورای نگهبان گفت: هرکدام از قوا وظایف و اختیاراتی دارند که قوه دیگر نباید در آن دخالت کند تا تداخلی پیش نیاید که منجر به بروز نگرانی شود.

عباسعلی کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان در گفت‌وگو با خبرنگار  مجلس گروه  سیاسی باشگاه  خبرنگاران جوان، با اشاره به لزوم همدلی مجلس و دولت در بررسی لایحه بودجه اظهار کرد: همدلی بین قوای سه‌گانه یکی از ضروریات کشور در شرایط فعلی است و رهبر معظم انقلاب تاکید کرده‌اند که همکاری‌های لازم در شورای سران قوا صورت گیرد.

وی افزود: طبیعتاً هر کدام از قوا وظایف و اختیاراتی دارند که قوه دیگر نباید در آن دخالت کند تا تداخلی پیش نیاید که منجر به بروز نگرانی شود.

کدخدایی بیان کرد: بهتر است مباحث در حوزه‌های کارشناسی، توسط کارشناسان سه قوه مورد بررسی قرار گیرد تا نهایتا اگر موضوعی مورد اختلاف بود از ابزار‌های قانونی برای حل آن استفاده کنند.

سخنگوی شورای نگهبان تصریح کرد: مردم ما نیازمند وحدت رویه و همدلی میان سران قوا و دستگاه‌های مختلف هستند و طبیعتا اگر هماهنگی بیشتری باشد سود آن متوجه آحاد جامعه شده و مشکلات بسیاری حل می‌شود.

وی درباره مصوبات کمیسیون تلفیق گفت: شورای نگهبان نمی‌تواند در حال حاضر موضعی درباره مصوبات داشته باشد و پس از بررسی در صحن علنی لایحه بودجه سال ۱۴۰۰ که لایحه به شورا فرستاده شد طبق مباحث کارشناسی نظر خود را اعلام خواهیم کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۷ ۰۴ بهمن ۱۳۹۹
مردم نیازمند امنیت اقتصادی هستند امروز خواستم یک پیچ گوشتی بخرم اندازه اش حدود 30سانتی متر و قیمتش 85 هزار تومان این یعنی چی ؟ مملکت صاحب نداره هر کی هرکیه؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۹ ۰۴ بهمن ۱۳۹۹
وحدت به این است که بجای حرف زدن پشت تریبون :رو در رو با هم حرف بزنید !همه نهادها برای خود علیه یکدیگر پشت تریبون حرف می زنند نه رو در رو !مگر از یکدیگر می ترسید یا خجالت می کشید؟!هر نهادی برای خود سخنگو وتریبون دارد و پیغام برای هم می فرستند!مردم هم باید رمز گشایی کنند که منظور فلانی کی بود منظور بهمان کی بود!! دست از پیغام وپس غام بردارید ورک وپوسکنده حرفاتون را به هم بزنید !شتر سواری دولا دولا چند سال ؟!؟!؟!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۳ ۰۴ بهمن ۱۳۹۹
وحدت برابر است با به درد مردم رسیدن و مبارزه با اختلاسگران ومدیران دزد
آخرین اخبار