زمان به وقت همدلی و یکرنگی

رئیس کمیته امداد شهرستان اردکان گفت: با همت مراکز نیکوکاری و ناحیه مقاومت بسیج هزار و ۲۰۰ بسته گوشت بین خانواده‌های نیازمند شهرستان توزیع شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد،  جواد شهبازی رئیس کمیته امداد شهرستان اردکان بابیان اینکه این قربانی  در ادامه رزمایش مواسات و همدلی برای کمک به نیازمندان شهرستان انجام شده است، گفت: با همکاری و هماهنگی امام‌ جمعه اردکان، مساجد شهرستان، طرح سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، کمیته امداد، مراکز نیکوکاری محله، ناحیه مقاومت بسیج، و با کمک یک شرکت بار قربانی یک یک شتر و ۴۰ گوسفند شکل گرفت و گوشت آن بین هزار و ۲۰۰ خانوار نیازمند شهرستان توزیع شد.

او افزود: این حرکت عظیم با کمک خیران و مردم نوع دوست با شعار هر مسجد یک قربانی با هدف برگزاری کنگره چهار هزار شهید استان یزد انجام شد و به کمک ائمه جماعات و فعالان مساجد به دست نیازمندان رسید.

رئیس کمیته امداد شهرستان اردکان ادامه داد: این نهاد آمادگی دارد تا قربانی، عقیقه و نذورات همشهریان را دریافت و به دست نیازمندان برساند یا به نیابت از آنان با رعایت موازین شرعی و بهداشتی قربانی و عقیقه را انجام دهد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار