سیلاوی فاضلاب و آسفالت معابر را مهم‌ترین مشکل سوسنگرد عنوان کرد و گفت: پروژه‌های عمرانی باید به نحو احسن اجرا شوند.

حمید سیلاوی فرماندار دشت آزادگان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با اشاره به بازدید از وضعیت خیابان ها، فاضلاب و آسفالت معابر مناطق مختلف شهر سوسنگرد با حضور قاسم ساعدی نماینده مردم دشت آزادگان و هویزه در مجلس شورای اسلامی گفت: توسعه خدمات و امکانات زیربنایی باید از مهم‌ترین دغدغه‌های مسئولان باشد.

او با تاکید بر اجرای پروژه‌های عمرانی به نحو احسن افزود: با توجه به روند مطلوب پروژه‌های آسفالت معابر، فاضلاب، آب شرب و بسترسازی توسعه و آبادانی، امیدواریم مشکلات مربوط به حوزه عمرانی مرتفع شده و رضایت شهروندان و ساکنان مناطق مختلف جلب شود.

سیلاوی درخصوص وضعیت فاضلاب شهر سوسنگرد بیان کرد: در جلسه‌ای که با حضور غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان، نماینده مردم در مجلس و اعضای شورای تامین شهرستان برگزار شده است، قول‌هایی در خصوص پروژه‌های راکد فاضلاب از سوی استاندار داد شده و در حال پیگیری فعالیت مجدد آن‌ها هستیم.


بیشتر بخوانید


فاضلاب و آسفالت معابر مهم‌ترین مشکل شهر سوسنگرد است

قاسم ساعدی نماینده مردم دشت آزادگان و هویزه در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: فرصت خدمتگذاری به مردم را باید در هر مقام و مسئولیتی قدر بدانیم، زیرا در واقع خدمت به مردم بالاترین و مهم‌ترین وظیفه همه ما مسئولان است و باید با برنامه ریزی سریع و مناسب با هدف خدمت به مردم و گره گشایی از مشکلات و خواسته‌های مردم تلاش کنیم.

او با اشاره به شرایط سختی که هم اکنون جامعه با آن درگیر است، افزود: سختی‌ها و تنگنا‌هایی وجود دارد و در چنین شرایطی و با وجود برخی مشکلات و سختی‌ها و تحریم‌ها، اما پروژه‌های عمرانی زیادی را بحمدالله توانستیم اجرایی کنیم که این مهم در سایه تلاش دلسوزانه مسئولان و همکاری و همراهی مردم بوده است.


بیشتر بخوانید


فاضلاب و آسفالت معابر مهم‌ترین مشکل شهر سوسنگرد است

ساعدی با تاکید بر اینکه مردم ما شایسته، مستحق و لایق خدمتگذاری هستند، ادامه داد: به واسطه آگاهی، فهم سیاسی و بصیرت مردم و همراهی آن‌ها با مسئولان و نظام در طول ۸ سال دفاع مقدس حتی یک وجب از خاک این سرزمین از دست نرفت و با همین فهم سیاسی مردم، نظام و انقلاب روز به روز مستحکم‌تر می‌شود.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار