۴۰ اثر برگزیده از ۱۲۰ اثر ارسالی حائز حضور در بیستمین جشنواره پسا مهر فسا شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، احمد وامق، رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان فارس گفت: جشنواره کشوری پسامهر فسا که دوره بیستم خود را برگزار می‌کند، در گذر نخست خود، ۱۱۰ اثر از ۲۰ استان کشور به دبیرخانه وارد شد.

او، بیان کرد: در این جشنواره فیلم نمایش‌های مونولوگی که ارزش، ویژگی‌ها و معیار‌های تئاتر را لحاظ کرده باشند، در بازبینی نخست قرار گرفتند و هیأت بازبینی و داوری نخستین، ۴۰ اثر را برای داوری در گذر پایانی، شایسته دانستند.

علی نیکومنش دبیر جشنواره کشوری پسا مهر نیز تصریح کرد: منوچهر اکبرلو، راضیه قلی‌زاده و فرزاد معافی غفاری بازبینی و داوری گذر نخست این جشنواره را بر دوش داشتند.

او، ادامه داد: این دوره جشنواره به یاد فرهاد تنها، هنرمند فقید هنرهای نمایشی فسا، در سه بخش یادبود فرهاد تنها، مسابقه و جنبی برگزار می‌شود.

نیکومنش، افزود: در بیستمین دوره جشنواره کشوری پسامهر فسا افزون بر جایزه بازیگری مرد و زن، کارگردانی و نویسنده برگزیده که واجد دریافت تندیس و ۵۰ میلیون ریال هستند، جایزه بازیگر فرهاد تنها تندیس جشنواره و ۵۰ میلیون ریال هدیه نقدی را نیز دریافت می‌کنند.

انتهای پیام/ت

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.