سردار احمدعلی گودرزی گفت: مرزبانی استان بوشهر اقدامات موثر در راستای تامین امنیت مرز‌ها و مقابله با قاچاق داشته است.

مرزبانان بوشهر در تامین امنیت و مقابله با قاچاق نقش موثری داشته‌اندبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سردار احمدعلی گودرزی، فرمانده مرزبانی ناجا در نشست با فرماندهان، معاونان و روسای مرزبانی استان بوشهر با تاکید بر خنثی سازی نقشه‌های شوم و پلید دشمنان در مرزها، از اقدامات موثر فرماندهی مرزبانی این استان در راستای تامین امنیت مرز‌ها و مقابله با قاچاق تقدیر کرد.

او با اشاره به نقش خطیر مرزبانان در دفاع از حدود و ثغور ایران اسلامی، عنوان  کرد: مرزبانی پیشانی و خط مقدم دفاع از مرز‌های ایران اسلامی است و مرزبانان دلاور و مجاهد در ایفای وظایف خود خوش درخشیده‌اند.

فرمانده مرزبانی ناجا افزود: دشمنان انقلاب و ایران اسلامی به سرکردگی آمریکا و رژیم صهیونیستی؛ قصد ضربه زدن به این نظام مقدس را دارند که مرزبانان غیرتمند باید با هوشیاری، آمادگی عملیاتی و توان رزم نقشه‌های آنان را خنثی کنند.

سردار گودرزی با تاکید بر اینکه باید با رصد و اشراف اطلاعاتی مراقب تحرکات و نفوذ دشمن باشیم، گفت: مرزبانان باید با شناسایی آسیب و تهدیدات و ضعف‌های دشمنان، از ظرفیت‌های موجود در راستای ارتقاء و افزایش امنیت مرز‌ها استفاده کنند.

او ادامه داد: استان بوشهر به لحاظ موقعیت استراتژیکی از حساسیت بالایی برخوردار است و مرزبانان می‌بایست با تعامل سازنده با سایر نیرو‌های مسلح در راستای دفاع از مرز‌های آبی تلاش کنند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۰ ۰۴ بهمن ۱۳۹۹
عشقند