مشکلات ترافیکی راسک سیستان و بلوچستان برطرف می‌شود

فرماندار راسک گفت: مشکلات ترافیکی این شهر با هدف ایمن سازی معابر و رفع نقاط حادثه خیز بزودی برطرف می‌شود.

سلیم کدخدا فرماندار راسک در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، اظهارداشت: موانع و مشکلات ترافیکی راسک از جمله نصب علائم رانندگی، سرعت کاه‌ها، نبود روشنایی و نقاط حادثه خیز در این شهرستان مورد بررسی قرار گرفته است.

او  افزود: خودداری از ایجاد بی‌رویه سرعت‌کاه و حذف سرعت کاه‌های غیرمجاز و فاقد استاندارد در دستور کار قرار دارد و مقرر شده تا ایجاد هرگونه سرعت کاه با تصویب شورای هماهنگی ترافیک انجام شود.

فرماندار راسک تصریح کرد: طرح روشنایی ابتدای بلوار اصلی شهر راسک از ورودی شمالی تا مقابل شهرداری اجرا می‌شود و تابلو‌های ایمنی و راهنمایی در شهر‌های پیشین و راسک با همکاری شهرداری و پلیس راهور نصب خواهد شد.

او  خاطرنشان کرد: لازم است تا آسفالت کنارگذر پل پیشین با فوریت انجام شود و توسعه و تکمیل پل ارتباطی این شهرستان به عنوان اولویت اصلی شهرداری در حوزه ترافیکی مورد پیگیری قرارگیرد.

کدخدا با بیان اینکه طرح توسعه بلوار اصلی شهر راسک تا مقابل اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان به عنوان اولویت اول شهرداری عملیاتی می‌شود، افزود: با تعامل شهرداری و مدیریت توزیع برق روشنایی محدود شهرپیشین نیز در دستور کار مشترک قرارگرفته است.

او  تصریح کرد: همکاری عملی مدیریت آموزش و پرورش با پلیس راهور برای ایجاد امکان ارسال و اشتراک پیام‌های آموزشی ترافیکی از بستر سامانه شاد، رفع اشکال هندسی واقع در محدودی جایگاه سوخت شماره ۲ شهر راسک از سوی اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و تهیه و نصب پایه‌های تابلو‌های راهنمایی و رانندگی روستای نظرآباد از جمله برنامه‌های در دست اقدام است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار