تعمیر و عیب یابی لباسشویی یکی از خدماتی است که در شرکت مستمر امداد برای همشهریان عزیز تهرانی ارائه می‌شود.

به گزارش خبرنگار نبض بازار گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان،  شرکت بوش یکی از شرکت‌های نام آشنای لوازم خانگی است که به دلیل تولید محصولات خانگی باکیفیت و زیبا، بر سر زبان‌ها افتاده است. این شرکت آلمانی از گذشته دور در زمینه تولید انواع محصولات خودرویی و صنعتی فعالیت داشته است و در کنار این محصولات، انواع لوازم خانگی از جمله یخچال، ماشین ظرفشویی، ماشین لباسشویی، انواع گاز و ماکروویو را نیز تولید می‌نماید. به دلیل پیچیدگی و تکنولوژی بالایی که در محصولات بوش به کار رفته است، خدمات دهی و سرویس و در صورت نیاز، تعمیر انواع این محصولات باید توسط یک متخصص آموزش دیده و با تجربه و توسط یکی از نمایندگی های بوش در ایران، انجام گیرد. تعمیر و عیب یابی لباسشویی و سایر لوازم آشپزخانه در منزل این حسن را دارد که شما در روند کلیه کارهایی که بر روی دستگاه شما انجام می‌شود، قرار می‌گیرید و همچنین دیگر نیازی نیست که وقت و هزینه خود را برای حمل و جا به جایی دستگاه به تعمیرگاه صرف نمایید.

کلیه خدماتی که در شرکت مستر امداد برای تعمیر و عیب یابی لباسشویی بوش و سایر لوازم آشپزخانه ارائه می‌شود دارای ضمانتنامه کتبی می‌باشد و شما با خیال راحت می‌توانید از دستگاه تعمیری خود برای مدت طولانی استفاده نمایید. قطعاتی که برای تعمیر لوازم شما استفاده می‌شود از باکیفیت ترین قطعات موجود در بازار می‌باشد که توسط نمایندگی های مجاز آن برند یا خود شرکت مستر امداد تامین و خریداری شده است در نتیجه این شرکت مفتخر است اعلام کند به دلیل اطمینانی که از تخصص تعمیرکاران و قطعات استفاده شده توسط آن‌ها وجود دارد، کلیه خدمات ارائه شده در این شرکت دارای ضمانتنامه رسمی و کتبی هستند. متخصصین ما در شرکت مستر امداد ضمن گذراندن کلیه دوره‌های تخصصی مرتبط با تعمیر لوازم منزل، دارای تعهد کاری و تجربه کافی نیز هستند تا مشکل دستگاه شما با کمترین هزینه و با بیشترین بازدهی تعمیر و سرویس شود.

تعمیر و عیب یابی لباسشویی بوش در منزل

چرا برای تعمیر و عیب یابی لباسشویی بوش شرکت مستر امداد ایده آل ترین گزینه می‌باشد؟

  • در ارتباط با هر برند ماشین لباسشویی تکنسین متخصص همان برند به محل جهت خدمات اعزام می‌شود.
  • تمامی خدمات ماشین لباسشویی دارای ضمانتنامه رسمی می‌باشد.
  • تعمیر لباسشویی در محل انجام می‌شود.
  • تمامی قطعات مورد نیاز جهت تعویض و تعمیر لباسشویی از لوازم اصلی همان برند استفاده می‌شود.
  • جهت شفاف سازی کامل و رضایتمندی کامل مشتری تمامی هزینه‌های تعمیر لباسشویی لحاظ شده است.
  • تمامی خدمات تعمیر ماشین لباسشویی در همان روز طبق زمانبندی تکنسین مربوطه در محل انجام می‌شود.

تعمیر و عیب یابی لباسشویی بوش در منزل چگونه انجام می‌شود؟

شما برای تعمیر و عیب یابی لباسشویی بوش یا سایر مارک های موجود در بازار تنها کاری که باید انجام بدهید این است که تلفن خود را بردارید و با شرکت مستر امداد تماس بگیرید. همکاران ما پس از ارزیابی تلفنی مشکل شما اگر بتوانند به صورت تلفنی مشکل را برطرف نمایند، از طریق تلفن به شما کمک می‌کنند و اگر عیب یابی از طریق تلفن امکان پذیر نباشد، پس از این که آدرس شما را گرفتند، در کوتاه ترین زمان ممکن تعمیرکار متخصص خود را به منزل یا محلی که دستگاه شما در آن جا قرار دارد، ارسال می‌کنند.

اگر با هر کدام از عیب‌های زیر روبرو شده اید و به دنبال نمایندگی تعمیر و عیب یابی لباسشویی هستید همین حالا با ما تماس بگیرید :

  • ماشین لباسشویی روشن نمی‌شود
  • دیگ ماشین لباسشویی نمی‌چرخد
  • آب وارد ماشین لباسشویی نمی‌شود
  • ماشین لباسشویی به شدت می‌لرزد و جابجا می‌شود
  • صدای ماشین لباسشویی خیلی زیاد و غیر طبیعی شده است
  • ماشین لباسشویی آب را به درستی تخلیه نمی‌کند
  • ماشین لباسشویی نشتی آب دارد
  • درب ماشین لباسشویی بوش درست بسته نمی‌شود
  • ماشین لباسشویی ارور یا کد خطا نشان می‌دهد

تعمیر لوازم خانگی در منزل

شرکت مستر امداد با 30 سال سابقه در حوزه تعمیر لوازم خانگی در سطح تهران در حال حاضر تعمیرگاه معتبر تعمیر و سرویس بسیاری از برندهای داخلی و خارجی موجود در بازار ایران می‌باشد. شما در این شرکت می‌توانید انواع تعمیر و سرویس دهی لوازم منزل از جمله تعمیر لباسشویی، تعمیر هود، تعمیر یخچال ساید بای ساید، تعمیر ظرفشویی و دیگر لوازم آشپزخانه در برندهای مختلف از جمله بوش داشته باشید. شرکت مستر امداد در سطح شهر تهران تعداد قابل توجهی مرکز رسمی تاسیس نموده است و با استفاده از قطعات اورجینال و تایید شده در بازار، تعمیرات مورد نیاز دستگاه و وسیله مورد نیاز شما را انجام می‌دهد.  امروزه به دلیل مشغله‌های زیادی که برای افراد در شهرهای بزرگ وجود دارد و همچنین وجود مواردی مثل بیماری کرونا و آلودگی هوا، ترافیک و ...، همه افراد به دنبال انجام کارها به صورت غیر حضوری یا در منزل خود هستند. شرکت مستر امداد از جمله شرکت‌های خدماتی است که با بهره گیری از کادر متخصص و آموزش دیده در زمینه تعمیر انواع لوازم آشپزخانه و تعمیر و عیب یابی لباسشویی بوش در تهران آماده است تا کلیه مشکلات مرتبط با لوازم منزل شما را تنها با یک تماس و در کوتاه ترین زمان و با ارائه ضمانتنامه کتبی در منزل شما برطرف نماید.

هزینه تعمیر و عیب یابی لباسشویی

هزینه تعمیر و عیب یابی لباسشویی به عوامل مختلفی می‌تواند بستگی داشته باشد. ماشین لباسشویی شما در اثر عوامل مختلفی می‌تواند دچار خرابی شود. این عوامل گاهی اوقات به نحوه استفاده شما مربوط می‌شود و گاها نیز پیش می‌آید که کاربر هیچ گونه نقشی در این خرابی نداشته است. با توجه به مشکلی که در ماشین لباسشویی شما ایجاد شده، هزینه تعمیر و عیب یابی لباسشویی نیز متفاوت است. به عنوان مثال اگر یکی از قطعات اصلی لباسشویی دچار مشکل شده باشد، این هزینه مسلما بیشتر از حالتی است که یکی از قطعات ارزان قیمت دچار خرابی شده باشد. همچنین توانایی و مهارت متخصصی که روی ماشین لباسشویی شما کار می‌کند نیز در هزینه‌های نهایی تاثیر گذار است. علاوه بر موارد گفته شده، یکی دیگر از مواردی موثری که در هزینه شما نقش کلیدی دارد، ضمانت نامه یا همان برگ گارانتی است که شرکت مستر امداد برای ضمانت خدمات خود و همچنین ضمانت قطعاتی که در تعمیر ماشین لباسشویی شما استفاده می‌کند، صادر می‌نماید. این ضمانت به شما این اطمینان خاطر را می‌دهد که کلیه کارهایی که روی دستگاه لباسشویی شما انجام شده به صورت تخصصی و با بهترین قطعات بوده تا خیال شما از خرابی دوباره ماشین به صورت کامل راحت شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار