مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان از ثبت نام بیش از یک هزار و ۶۰۰ نفر در نوزدهمین آزمون سراسری قرآن و عترت خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، فرشید فلاح مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان ابراز داشت: برای حضور در نوزدهمین آزمون سراسری قرآن و عترت تا بامداد امروز یکهزار و ۶۷۰ نفر از شهر‌های مختلف استان سمنان ثبت نام کردند.

او افزود: از این تعداد، یک هزارو ۲۶۳ نفر از طریق موسسه‌های قرآن و عترت این استان و بقیه به صورت آزاد با مراجعه به سامانه مربوطه نام‌نویسی کردند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان با بیان اینکه موسسه‌های جامع القرآن شاهرود و سمنان بیشترین تعداد ثبت نامی را به خود اختصاص داده اند یادآور شد: نام‌نویسی در این آزمون تا ۱۵ بهمن ادامه دارد.

نوزدهمین دوره مسابقات سراسری قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در رشته‌های حفظ جزء ۳۰، حفظ سوره بقره، حفظ جزء اول، حفظ ۵ جزء اول، حفظ ۱۰ جزء اول، حفظ ۲۰ جزء اول، حفظ ۲۵ جزء اول و حفظ کل قرآن کریم و همچنین ترجمه و مفاهیم ترجمه سوره بقره، تفسیر سوره بقره و در بخش معارفی نیز در رشته حفظ و مفاهیم نامه ۳۱ نهج البلاغه، حفظ و مفاهیم دعای مکارم الاخلاق از صحیفه سجادیه و آشنایی با سبک زندگانی معصومین (ع) برگزار می‌شود.

این آزمون هفته اول اسفندماه برگزار می‌شود و ثبت نام در تمامی رشته‌های آزمون برای همه داوطلبان بدون محدودیت سنی آزاد است.

علاقه‌مندان می‌توانند از طریق سامانه quranedu.ir نسبت به ثبت‌نام در نوزدهمین دوره مسابقات قرآن و عترت اقدام کنند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.