مدیر بورس و اوراق بهادار خراسان رضوی و خراسان شمالی گفت: در دی ماه امسال شاخص کل قیمت بورس در خراسان رضوی و خراسان شمالی ۲۸۸ هزار و ۴۰۶ واحد کاهش یافت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حسین خدادوست مدیر بورس و اوراق بهادار استان‌های خراسان رضوی و خراسان شمالی گفت: در طول آذر ماه امسال شاخص کل قیمت بورس یک میلیون و ۴۳۹ هزار و ۱۲۴ واحد بود در حالی این شاخص در دی ماه به یک میلیون و ۱۵۰ هزار و ۷۱۸ واحد رسید.

او افزود: در دی ماه امسال یک میلیون و ۹۷۰ هزار سهم به ارزش ۲۷ هزار و ۶۳۴ میلیارد ریال در بورس استان‌های خراسان رضوی و خراسان شمالی معامله شد به طوری که متوسط ارزش خرید و فروش روزانه هر سهم یک میلیارد و ۳۱۵ میلیون و ۹۰۴ هزار ریال بود.

مدیر بورس و اوراق بهادار خراسان رضوی و خراسان شمالی ادامه داد: آمار‌ها حاکی از کاهش معاملات بورس این دو استان در دی ماه نسبت به آذر ماه امسال است به طوری که در آذر ماه سه میلیون و ۲۵۷ هزار سهم به ارزش ۳۵ هزار ۷۸۹ میلیارد ریال معامله شده بود.
 

بیشتر بخوانید


خدادوست بیان کرد: حداکثر ۲۵ درصد از معاملات ایستگاه‌های معاملاتی در بازار بورس این دو استان قابلیت گزارش‌گیری و تفکیک دارد، معاملاتی که از طریق بورس خراسان گزارش‌گیری و ثبت می‌شود معاملات غیرآنلاین و حقوقی است که از طریق ایستگاه‌های معاملاتی انجام می‌شود.

او تصریح کرد: در دی ماه امسال ۲۳۸ ایستگاه معاملاتی مربوط به کارگزاری‌ها در بورس استان‌های خراسان رضوی و خراسان شمالی ثبت شده‌اند و باقی معاملات به صورت آنلاین انجام گرفته است.
 
انتهای پیام//ف.ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.