رئیس سازمان تیم‌های ملی تکواندو درباره شرایط این رشته ورزشی توضیحاتی را بیان کرد.

آرش فرهادیان رئیس سازمان تیم‌های ملی تکواندو در گفت‌و‌گو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره اتمام مسابقات لیگ برتر تکواندوی بانوان بیان کرد: ۵ تیم شایسته در مسابقات لیگ بانوان شرکت کردند. جای خوشحالی دارد که تیمی مانند هیئت تکواندو سیستان و بلوچستان با تمام کمبود‌ها و مشکلاتی که در این استان وجود دارد، در مسابقات حضور پیدا کرد. از تمامی حامیان مالی تشکر می کنم. سرمایه گذاری در ورزش بانوان بسیار ارزشمند است. این دختران مادران فردای ما هستند که با حمایت از آن‌ها می‌توانیم جامعه سالم‌تری داشته باشیم.

او درباره حضور برترین تکواندکاران در لیگ و رصد لیگ توسط کادر فنی تیم ملی تکواندو  بیان کرد: قطعا حضور قهرمانان جهان در لیگ موثر است. شاهد بودیم مهلا مومن زاده، زهرا پوراسماعیل و ناهید کیانی چه نمایش خیره کننده‌ای داشتند آنها باعث شدند تنور مسابقات داغ شود. طی جلسه‌ای که با کادر فنی تیم ملی داشتیم قرار شد برترین‌ها به اردوی تیم ملی تکواندو دعوت شوند تا در رویداد‌های پیش رو به روی شیاپ چانگ بروند.

برگزاری اردوی مشترک برای تیم ملی تکواندوی بانوان را در دستور کار داریم

فرهادیان درباره برگزاری اردوی مشترک تیم ملی تکواندو با کشور‌های دیگر در جزیره کیش بیان کرد: با برخی از کشور‌ها مانند صربستان، اسپانیا و ۲ کشور دیگر رایزنی کردیم تا با حضور چند کشور در جزیره کیش اردو برپا کنیم. در خصوص زمان برگزاری این اردو باید با کادر فنی جلسه بگذاریم چرا که بازیکنان بعد از دوری از تمرین باید ریکاوری کنند تا  اردو در شرایطی مناسب برگزار شود.

فرهادیان درباره شائبه لغو المپیک توکیو بیان کرد: در این زمینه شایعات و حرف و حدیث‌های مختلفی مطرح می‌شود، اما در خبر رسمی مسابقات المپیک برگزار می‌شود. منابع رسمی ژاپن این خبر را تکذیب کردند. باخ هم برای این مسابقات برنامه دارد. ما هم نمی‌گذاریم این موضوع روی روحیه بازیکنان تاثیر بگذارد. ما در نظر داریم با حداکثر توان در المپیک شرکت کنیم.

او اظهار کرد: مسابقات کسب سهمیه آسیا در فروردین ماه اولین تورنمنت بین‌المللی است که ملی پوشان در آن شرکت می‌کنند و بعد هم مسابقات قهرمانی آسیا را در پیش داریم.

رئیس سازمان تیم‌های ملی درباره مصدومیت آرمین هادی پور المپین تکواندو عنوان کرد: مصدومیت آرمین هادی پور جزئی و ساده بود. فعلا ملی پوشان در اردو هستند و وضعیت بسیار خوبی دارند و مشکلی احساس ‌نمی‌کنند. کادر فنی با درایت همه چیز را زیر نظر دارد. وحید عبداللهی هم به تازگی به جمع کادر فنی اضافه شده است. امیدواریم بازیکنان تا مسابقات قهرمانی آسیا آماده شوند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار