مدیرعامل منطقه آزاد تجاری- صنعتی چابهار گفت: منطقه آزادچابهار با آماده سازی زیرساخت‌ها در مسیر توسعه قرار گرفته و می‌تواند نقش مهمی در اشتغال مردم و افزایش تولید در منطقه داشته باشد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، عبدالرحیم کردی مدیرعامل منطقه آزاد تجاری- صنعتی چابهار گفت: منطقه آزادچابهار با آماده سازی زیرساخت‌ها نظیر ریلی، جاده‌ای، فرودگاه، کارخانه‌های بزرگ فولاد و پتروشیمی در مسیر توسعه قرار گرفته و می‌تواند نقش مهمی در اشتغال مردم و افزایش تولید در منطقه داشته باشد.

او در برنامه تلویزیونی "سلام صبح بخیر" که از شبکه سه سیما پخش شد با تشریح فعالیت ها، عملکرد، ظرفیت‌های سرمایه گذاری و پروژه‌های در حال انجام منطقه آزاد چابهار اظهارداشت: یکی از مشکلات توسعه نیافتگی چابهار کمبود زیرساخت‌هاست که این امر با دستور رهبر معظم انقلاب برای تکمیل راه آهن و اختصاص ۳۰۰ میلیون یورو با برداشت از صندوق توسعه ملی در حال انجام است.

او بیان کرد: همت مسوولان برای توسعه سواحل مکران ستودنی است و فولاد و پتروشیمی نیز در حال کار و ۲ پلنت در حال کار و تا پایان ۱۴۰۰ پتروشیمی افتتاح می‌شود.

مدیرعامل منطقه آزاد تجاری- صنعتی چابهار ادامه داد: امروز چهار پرواز تا ۶ پرواز در چابهار وجود دارد و هتل‌های خوبی نیز برای اقامت مسافران در حال ساخت و یا راه‌اندازی شده که در جذب گردشگر کمک می‌کنند.

او بیان کرد: ظرفیت‌ها و فرصت‌ها خوبی در چابهار برای سرمایه گذاران وجود دارد و سازمان منطقه آزاد نخستین سازمانی است که سند مسوولیت اجتماعی دارد و در مناطق مختلف دشتیاری چابهار کنارک فعالیت‌های مدرسه سازی، انجام زیرساخت‌های ورزشی، بهداشتی، گردشگری و کمک به توسعه منطقه و توانمندسازی جوامع محلی مشغول است.

کردی گفت: حل مشکلات حاشیه نشینان چابهار قابل پیش‌بینی نیست و مسوولان در حال حل مشکلات آب و برق مردم هستند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار