یک هزار و ۵۰۰ کیت حفاظت فردی توسط سپاه ناحیه آمل در بیمارستان‌های این شهرستان توزیع شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،سرهنگ جابر عسگری فرمانده سپاه ناحیه آمل گفت: یک هزار و ۵۰۰ کیت حفاظت فردی، دستکش‌های یک‌بار مصرف، ماسک ویژه، گان‌های ضد آب، محلول‌های ضدعفونی کننده و شیلد با مشارکت بسیج جامعه پزشکی و سلامت این شهرستان در بیمارستان‌های آمل توزیع شد.

او به اجرای طرح شهید قاسم سلیمانی در این شهرستان، افزود: با ابلاغ این طرح درشهرستان آمل هر خانه تبدیل به یک پایگاه سلامت شد.

سرهنگ عسگری با اشاره به اجرای طرح قاسم سلیمانی در ۳۰۰ روستای این شهرستان، گفت: اعضای تیم مراقبتی با مراجعه به درب منازل از افرادی که علایم مشکوک کرونایی دارند آزمایش‌های لازم را می‌گیرند.

او افزود: در مرحله دوم طرح شهید حاج قاسم سلیمانی افراد آسیب‌پذیری که زمینه ابتلا به کرونا را دارند شناسایی شده و مراقبت‌های لازم را از آن‌ها انجام می‌شود.

سرهنگ عسگری گفت: دراجرای طرح حاج قاسم سلیمانی در آمل به ۲۷۸ بلوک اجرای کار تقسیم بندی شد که درمجموع حدود ۳۰۰ روستا ومحله با جمعیت حدود ۱۳۰ هزارنفر را تحت پوشش خدمات خود قرار خواهد داد.

فرمانده سپاه ناحیه آمل افزود: حدود ۵۰ هزارخانوار تاکنون مورد رصد وپایش قرا گرفتند که ازاین شمار حدود ۱۰ هزار نفر به علت دارا بودن برخی علائم بیماری کرونا درقرنطینه قرار گرفتند.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.