فرماندار هشترود به آغاز دور دوم غربالگری افراد پرخطر در این شهرستان اشاره کرد و گفت: این مرحله نیز در قالب طرح شهید سلیمانی به مرحله اجرا گذاشته می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز، امینیان فرماندار و رئیس ستاد مقابله با کرونای هشترود در جلسه اجرایی طرح شهید سلیمانی و ستاد کرونای شهرستان هشترود گفت: ۸۲ محله بخش مرکزی و نظرکهریزی این شهرستان در طرح شهید سلیمانی پایش و مناطق پرخطر شناسایی شده است.

او با تاکید بر اینکه مناطق پرخطر باید مورد بررسی و توجه قرار گیرد، گفت: علت و چرایی افزایش بی‌رویه بیماری کرونا در بعضی از روستا‌ها مانند روستای نخودآباد در بخش نظرکهریزی باید مشخص و اقدام موثری برای کنترل بیماری در این روستا‌ها انجام شود.

او کاهش تعداد فوتی‌ها و بستری‌ها طی هفته گذشته در هشترود را مدیون اعمال محدودیت‌ها و همکاری خوب مردم دانست و گفت: با این وجود کاهش آمار نباید سبب شود که جامعه به سمت عادی‌انگاری و بی‌خیالی در رعایت ضوابط بهداشتی سوق یابد.

رئیس ستاد مقابله با کرونای هشترود گفت: این شهرستان از لحاظ ابتلا به کرونا در وضعیت آبی قرار دارد، اما همچنان برگزاری هرگونه آیین که به تجمع منجر شود ممنوع است

امینیان افزود: درست است که وضعیت شهرستان آبی است، اما همچنان محدودیت‌ها و رعایت ضوابط بهداشتی عین مناطق زرد خواهد بود و هرگونه برگزاری مراسم‌ها و آیین‌ها در سطح شهرستان ممنوع است.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.