۵ پروژه عمرانی با کسب رای موافق در شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان چهارمحال و بختیاری به مرحله اجرا رسید.

۵ پروژه عمرانی در چهارمحال و بختیاری به مرحله اجرا رسدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، علی شهریارپور رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی چهارمحال و بختیاری در نهمین نشست شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان از تصویب اجرای ۵ پروژه عمرانی با کسب رای موافق خبر داد.

او افزود: این پروژه‌ها شامل احداث جاده کیان به طاقانک، تقاطع غیر همسطح هفشجان، سه پروژه احداث شبکه برق ۲۰ کیلو وات در منطقه ویژه اقتصادی شهرک صنعتی شماره ۲ شهرکرد، روستای بهمن آباد و دیمه کوهرنگ است.


بیشتر بخوانید


دبیر نشست شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان اظهار داشت: برای اجرای این تعداد پروژه بیش از ۲ میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده است.

توزیع قیر رایگان در شهرستان‌های ۱۰ گانه چهارمحال و بختیاری

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی چهارمحال و بختیاری همچنین از توزیع اعتبارات غیر رایگان در روز‌های اخیر در استان خبر داد و گفت: هم اکنون ۵ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان اعتبار برای توزیع قیر رایگان به استان اختصاص داده شده است.

او اضافه کرد: از این مبلغ، ۳ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان مربوط به راه‌های روستایی و ۲ میلیارد تومان مربوط به معابر مسکن مهر است.

شهریارپور گفت: برنامه ریزی‌های لازم درخصوص نحوه توزیع قیر در شهرستان‌های ۱۰ گانه استان چهارمحال و بختیاری انجام شد.

فروش اموال آزاد دستگاه‌های اجرایی راه حل مشکلات هزینه‌ای

دبیر نشست شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان گفت: فروش اموال آزاد دستگاه‌ های اجرایی استان راهکاری برای حل مشکلات هزینه‌ای است.

شهریارپور افزود: امسال پیش بینی شده ۸۷ میلیارد تومان فروش اموال آزاد دستگاه‌های اجرایی استان انجام شود که تاکنون با عملکرد دستگاه‌های اجرایی، ۱۱ میلیارد تومان آن محقق شده است.

به گفته او، هم اکنون ۲۳ دستگاه‌ اجرایی با بیش از چهار هزار نفر کارمند در چهارمحال و بختیاری با مشکلات هزینه ای دست و پنجه نرم می کنند.

تصویب ۸ پروژه توسعه زیربنایی و توسعه شهری، روستایی و عشایری

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی چهارمحال و بختیاری همچنین از تصویب ۸ پروژه برای رفع مشکلات توسعه زیربنایی و توسعه شهری، روستایی و عشایری استان در نهمین نشست شورای برنامه‌ریزی و توسعه خبر داد.

او افزود: این پروژه‌ها شامل طرح هادی شهر بازفت، طرح حمل و نقل و انبارداری در شهر نقنه، آرامستان لردگان، طرح‌های پرورش گوسفند داشتی، پرواربندی بره، پرورش شترمرغ و مجتمع خدمات رفاهی در چنارمحمودی لردگان است.

تبدیل وضعیت ایثارگران در دستورکار دستگاه‌های اجرایی

دبیر نشست شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان درخصوص تفسیر بند واو ماده ۴۴ قانون برنامه پنجم هم گفت: تبدیل وضعیت ایثارگران واجد شرایط به صورت رسمی و قطعی به کلیه دستگاه‌های اجرایی مشمول قانون ابلاغ شد.

او افزود: دستگاه‌های اجرایی موظفند با اولویت موارد تبدیل وضعیت ایثارگران را انجام دهند.

انتهای پیام/خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.