احمد فخر الدین گفت: مبالغ بالای قبوض برای مشترکین پر مصرف قسط بندی می‌شود تا مردم بتوانند آب بهای خود را به راحتی پرداخت کنند.

 قاسم احمد فخر الدین مدیر اداره آبفای اندیکا در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با اشاره به اخبار منتشر شده مبنی بر بالا بودن قبوض آب در این شهرستان گفت: در سال ۹۸ با اعلام سراسری بیماری کرونا و بحث قرنطینه‌ها و محدود شدن رفت و آمد ماموران قرائت به درب منازل، چاپ قبض برای ما میسر نشد و فیش‌های صادره جدید مربوط به یک دوره ۸ ماهه است.

او  با اشاره به اولین قرات سال ۹۹ افزود: اولین قرات کنتور بوسیله مشترکین آبفای اندیکا از شهریور ماه سال ۹۹ انجام شده و تا پایان مهر ماه قبوض آب صادر و به مردم این شهرستان  تحویل داده شد.

احمد فخر الدین در خصوص ارقام ۷۰۰ تا ۸۰۰ هزار تومانی قیمت قبوض اظهار کرد: با توجه به اینکه قبوض آب بعداز گذشت ۸ ماه صادر شده، مبالغ آب بهاء نیز برای این مدت زمان صادر شده است و اگر این مبلغ تقسیم بر ۸ ماه شود، میانگین قبوض معوقه‌ای،  ماهانه بین ۷۰ یا ۸۰ هزار تومان است.

مدیر اداره آبفای اندیکا  به حضور مدیران اداره برای پاسخگویی به مردم در نماز جمعه اشاره  کرد و بیان داشت: از طریق ارائه میز خدمت در مصلی نماز جمعه طی ۲ مرحله و از طریق شورای تامین و شورای اداری، توضیحات و اطلاع رسانی لازم به مردم داده شد.

این مقام مسئول با بیان اینکه مبالغ بالای قبوض برای مشترکین پر مصرف را قسط بندی می‌کنیم تا مشترکین بتوانند آب بهای خود را به راحتی پرداخت کنند، تصریح کرد: تعیین قیمت براساس نرم افزار سیستم محاسبه قبوض آب بها، شرکت مهندسی آب کشور و براساس مصوبه شورای اقتصاد کشور بوده و اداره آبفای اندیکا امکان دخل و تصرف در رقم‌های اعلامی را ندارد، اما اگر بوسیله مامور قرات اشتباهی صورت گیرد قبض اصلاح می‌شود.

او همچنین پیگیری مطالبات مردم را حق رسانه‌ها و پاسخگویی به آنان را وظیفه دستگاه‌ها و ادارت اجرایی دانست و با اعلام اینکه تعامل دو سویه و مثبت با رسانه‌ها را افتخار خود می‌دانیم، گفت: بابت گله مندی یکی از خبرنگاران این شهر متاسفیم و ضمن عذر خواهی از او تلاش می‌کنیم تا با رفع سوء تفاهم‌ها و توسعه روابط خود با جامعه خبرنگاران اندیکا پاسخگوی مطالبات مردم عزیزمان باشیم.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.