به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،زهیر صباغ پور معاون امور بین الملل مرکز ارتباطات شهرداری تهران در نشست خبری پنجمین دوره جایزه جهانی خشت طلایی اظهار کرد: یکی از اصلیترین رویکردهای رویدادهای بین المللی انتقال تجربیات و ایجاد فضای مشارکت است.
صباغ پور گفت: این برنامه باید آبان ماه برگزار میشد، اما شرایط کشور به گونهای شد که آنرا امسال برگزار کردیم.
وی ادامه داد: خشت طلایی با پشتوانه خود از سال ۹۳ به برند بین المللی تبدیل شد و امسال علیرغم مشکلات شیوع ویروس کرونا، اختتامیه این جشنواره روز سه شنبه و در برج میلاد برگزار میشود
معاون امور بین الملل مرکز ارتباطات شهرداری تهران با بیان اینکه تلاش شده تا این رویداد بهتر از سال قبل برگزار شود اظهار کرد: تلاش کردیم مدل آن در بخشهای مختلف مدیریت شهری قابل استفاده باشد و در بخش فعالیتهای بین المللی شهرداری تهران سعی کردیم تا جایگاه شهر را میان شهرها ارتقا دهیم.
انتهای پیام/