مدیرکل هماهنگی دستگاه‌های اجرایی شهرداری مشهد گفت: فراخوان اولین جشنواره ایده پردازی با موضوع توسعه کارآفرینی شهری تا ۲۲ بهمن ماه تمدید شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، علی قناویزچی مدیرکل هماهنگی دستگاه‌های اجرایی شهرداری مشهد گفت: جشنواره ایده پردازی با موضوع توسعه کارآفرینی شهری اولین جشنواره ایده پردازی درحوزه کارآفرینی شهری توسط معین اقتصادی شهرداری مشهد برنامه ریزی شده و علاقه‌مندان به این موضوع تا اول بهمن ماه فرصت ثبت نام از طریق سایت idea.mashhad.ir را داشتند که به دلیل استقبال شرکت کنندگان از این جشنواره، این فراخوان تا ۲۲ بهمن ماه تمدید شد.

او افزود: علاقه مندان می‌توانند ایده‌های خلاقانه خود را در محور‌های حمایت و مشارکت مدیریت شهری در کسب و کارها، شبکه سازی و توسعه کسب و کار‌های الکترونیک شهری، شبکه سازی و توسعه مشاغل خانگی، بازاریابی هم افزا و شاخص سازی مشاغل خانگی، توسعه نیاز محور کسب و کار‌های شهری، شیوه‌های جذب سرمایه برای ایده‌های نوآورانه و تامین مالی مردم محور در کسب و کار‌های شهری سایت جشنواره ارسال نمایند.

مدیرکل هماهنگی دستگاه‌های اجرایی شهرداری مشهد ادامه داد: ۱۰۰ میلیون ریال جوایز نقدی و غیر نقدی برای برگزیدگان اولین جشنواره ایده پردازی با موضوع توسعه کارآفرینی شهری توسط شهرداری مشهد در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام//ف.ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Brazil
راد
۰۱:۴۳ ۱۵ مرداد ۱۴۰۲
بدلیل ضعف مدیریت مدیران شهری و نادیده گرفتن مسیر اصلی توجه به نخبگان ( مالکیت معنوی) از این روش برای سرقت طرحهای مبتکرین و ایده های خلاقانه در چهل سال گذشته شهرداری مشهد سو استفاده کرده است . نمونه بارز آن همایش ( چهارده - صفر - چهار) که طرح ابتکاری نگارنده _ساماندهی کارگران
ساختمانی _ را تصاحب کردند طرحی که تمام شهرداری‌های ایران و مدیران ارشد کشوری اکنون در گیر آن هستند!!! اما کلید استارت اجرای موفق آن هنوز در گنجینه مغز خودم محفوظ است. !!!
آخرین اخبار