مهم‌ترین حوادث مازندران در روز یکشنبه ۵ بهمن ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مهم‌ترین حوادث مازندران در روز یکشنبه ۵ بهمن ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

کشف موتورسیکلت سنگین خارجی در گلوگاه

سرهنگ اسماعیل حسن زاده جانشین انتظامی شهرستان گلوگاه گفت: ماموران انتظامی شهرستان گلوگاه در پی دریافت خبری مبنی بر قاچاق موتورسیکلت سنگین خارجی با استفاده از یک دستگاه اتوبوس موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

او افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و گشت زنی هدفمند، اتوبوس حامل موتورسیکلت قاچاق را شناسایی و توقیف کردند.

سرهنگ حسن زاده با اشاره کشف یک دستگاه موتورسیکلت سنگین خارجی و فاقد مجوز در بازرسی از اتوبوس توسط ماموران انتظامی گلوگاه گفت:کارشناسان ارزش تقریبی موتورسیکلت مکشوفه را حدود ۵۰۰ میلیون ریال برآورد کردند.

دستگیری ۶ اراذل و اوباش بهشهر

سرهنگ حسن عنایتی گنجی فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر گفت: در پی درگیری و اخلال در نظم و امنیت عمومی توسط ۶ نفر از اراذل و اوباش این شهرستان، موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

او افزود: در پی این اقدام ناهنجار که مورد رعب و وحشت در بین شهروندان نیز شده بود: ماموران کلانتری ۱۱ با انجام اقدامات اطلاعاتی متهمان را که از محل متواری شده بودند شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بهشهرگفت: پس از هماهنگی قضائی متهمان در عملیات غافلگیرانه، در مخفیگاهشان دستگیر شدند.

توقیف خودروی حامل مواد مخدر در محمودآباد

سرهنگ محمودحسین زاده فرمانده انتظامی محمودآباد گفت: درپی دریافت خبری مبنی بر حمل مواد مخدر توسط یک سوداگر مرگ در یکی از محور‌های مواصلاتی موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

او افزود: ماموران پس از انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر متهم را در حین حمل مواد مخدر با یک خودروی سواری در یکی از ورودی‌های این شهرستان شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد گفت:در عملیاتی ضربتی متهم دستگیر و در بازرسی از خودروی وی ۴ کیلوگرم تریاک کشف شد.

دستگیری سارق کابل برق در بابل

سرهنگ محمد زمان شالیکار فرمانده انتظامی شهرستان بابل گفت: در پی وقوع سرقت‌های متعدد سیم و کابل برق از شبکه‌های توزیع برق شهری، ئر حوزه استحفاظی شهر گتاب موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

او افزود: در اجرای این ماموریت، ماموران پاسگاه انتظامی گتاب با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی‌های همه جانبه سارق را شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بابل گفت: پس از هماهنگی‌های قضائی در عملیاتی ضربتی متهم دستگیر و در بازجویی‌های به عمل آمده تاکنون به ۱۱ فقره سرقت سیم و کابل برق در این شهرستان اعتراف کرد.
 
انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار