با همکاری اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان، کانال آموزشی طرح ملی دادرس با عنوان «بشارت» برای آموزش دانش آموزان کرمانی در شبکه شاد راه اندازی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، ابراهیم بابایی معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان کرمان با اشاره به برگزاری دومین کارگروه و جلسه مشترک اداره کل آموزش و پرورش و جمعیت هلال احمر استان کرمان، گفت: با راه اندازی کانال "بشارت" در شبکه شاد، مفاد آموزشی طرح ملی دادرس در دسترس دانش آموزان قرار خواهد گرفت.

او تصریح کرد: مفاد و کلیپ های آموزشی طرح ملی دادرس به همت مربیان هلال احمر در کانال بشارت بارگذاری و در ساعات معینی دانش آموزان به صورت مجازی در شبکه شاد آموزش می بینند.

بابایی با اشاره به استقبال آموزش و پرورش استان کرمان از اجرای طرح ملی دادرس و آموزش همه مقاطع تحصیلی بیان داشت: کانال بشارت با حضور دانش آموزان، مربیان طرح ملی دادرس، مربیان بهداشت و مدیران مدارس در سراسر استان راه اندازی می شود.

او در خصوص نحوه اجرای نهمین دوره طرح ملی دادرس در استان کرمان گفت: با همکاری اداره کل آموزش و پرورش، دسترسی مربیان طرح ملی دادرس در شبکه شاد فراهم شده است.

انتهای پیام /ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار