کشف ۸۰ کیلو تریاک در عملیات مشترک پلیس البرز و فارس

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر البرز از کشف ۸۰ کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک بین پلیس مبارزه با مواد مخدر استان البرز و فارس خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، سرهنگ علی سلیم پور، رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان البرز گفت: در پی انجام اقدامات اطلاعاتی ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان البرز، متمرکز بر روی عناصر حمل و انتقال مواد مخدر مشخص شد افرادی با استفاده از ۳ دستگاه خودرو‌های سواری در امر حمل و جابجایی مواد مخدر فعالیت دارند و به تازگی مقادیر قابل توجهی تریاک را از استان‌های شرقی کشور تهیه و در حال انتقال به استان‌های مرکزی کشور هستند.

او افزود: بلافاصله موضوع به پلیس مبارزه با مواد مخدر استان فارس اطلاع داده شد و اکیپی از ماموران با پشتیبانی و هدایت اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان البرز به محور‌های مواصلاتی شهرستان جهرم اعزام و با رصد و پایش خودرو‌های عبوری موفق به شناسایی ۳ خودرو متعلق به متهمان شدند که در یک فرصت مناسب خودرو‌ها را متوقف و ۳ نفر را در این رابطه دستگیر کردند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان البرز گفت: در بازرسی از خودرو‌های توقیف شده ۸۰ کیلو گرم تریاک کشف که پس از تکمیل پرونده به همراه متهمان تحویل مراجع قضایی شد.

انتهای پیام/د.خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.