حجت الاسلام مبارک آبادی در فراهان گفت: جلوی هرگونه سوء استفاده احتمالی در انتخابات را می‌گیریم.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  حجت الاسلام مبارک آبادی رئیس دفتر نظارت و بازرسی انتخابات در استان مرکزی در دیدار با حسین معمارنیا فرماندار شهرستان فراهان گفت: با انسجام و همدلی و نظارت کارآمد، جلوی هرگونه سوء استفاده احتمالی را می‌گیریم.

حجت الاسلام مبارک آبادی افزود: انتخابات ۱۴۰۰ از اهمیت ویژه‌ای برخوردار بوده و اصل و اساس تعاملات، همدلی و سرافرازی نظام و انقلاب است.

او اضافه کرد: شهرستان فراهان سه انتخابات ریاست جمهوری، میاندوره‌ای مجلس و شورای شهر و روستا را خواهد داشت و سعی شود چینش افراد در شعب اخذ رای موروثی نباشد.

رئیس دفتر نظارت و بازرسی انتخابات استان مرکزی بیانکرد: سعی می‌کنیم در شعب اخذ رای از افراد با تجربه به عنوان نماینده فرماندار در شعب استفاده شود و در انتخاب و معرفی اعضای هیات اجرایی با سرپرست دفتر نظارت شهرستان فراهان همفکری صورت خواهد گرفت

حسین معمارنیا فرماندار شهرستان فراهان هم در این جلسه گفت: انتخابات دوبال دارد بال نظارت و بال اجرایی و امیدواریم با حفظ استقلال و در کنار یکدیگر و تعامل دو طرفه و بدون سمت و سو، انتخاباتی خوب با حضور و مشارکت حداکثری رقم بخورد.

معمارنیا افزود: برگزاری انتخابات سالم نتیجه همراهی مردم و همکاری صادقانه اعضای هیات‌های اجرایی و نظارت خواهد بود.

حجت الاسلام مبارک آبادی رئیس دفتر نظارت و بازرسی انتخابات استان همچنین در دیدار با فرمانده سپاه، فرمانده نیروی انتظامی و رئیس دادگستری شهرستان فراهان گفت: با توجه به شرایط کرونایی با هماهنگی و تعاملات مضاعف بایستی از آرای مردم صیانت شود.

او اقدام به موقع، پالایش شبکه نظارت و کمک به ایجاد شور و نشاط و حضور و استقبال حداکثری مردم در انتخابات را خواستار و بر تعامل و هم افزایی بیشتر تاکید کرد.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.