بلاتکلیفی ۱۰ ساله ساختمان دانشگاه پیام‌نور بویین میاندشت

رئیس دانشگاه پیام نور بویین میاندشت گفت: تا اواسط سال آینده برای ساختمان نیمه کاره این واحد دانشگاهی تصمیم‌گیری می‌شود.

ظهراب اداوی رئیس دانشگاه پیام نور مرکز فریدون‌شهر در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، درباره وضعیت بلاتکلیف ساختمان جدید دانشگاه پیام نور بویین میاندشت اظهار داشت: مبنای اداره واحد‌های دانشگاهی پیام نور از درآمد همان واحد است و متاسفانه دو سال است که دانشگاه پیام نور هیچ گونه بودجه عمرانی را برای ساخت و ساز‌های جدید و تکمیل ساختمان‌های نیمه تمام درنظرنگرفته است.

او ادامه داد: پیشنهاد‌های ما برای تکمیل ساختمان شامل مشارکت همگانی و کمک خیران، سرمایه گذاری بخش خصوصی و یا قرارداد مشارکتی احداث، اجاره، بهره برداری و انتقال (B.O.L.T) است.

رئیس دانشگاه پیام نور مرکز فریدون‌شهر تصریح کرد: از طرفی، سیاست اصلی دانشگاه پیام نور تاکید بر آموزش در فضای مجازی است که بر مبنای آن، نیاز به توسعه فضای فیزیکی نیست.

اداوی گفت: دانشگاه پیام نور واحد بویین میاندشت جزء واحد‌های ادغامی بود که با مخالفت مدیریت دانشگاه پیام نور استان اصفهان، به علت محروم بودن و وجود تنها یک واحد آموزش عالی در این شهرستان از ادغام آن صرف نظر شد.

او گفت: در نهایت تا اواسط سال آینده با هماهنگی فرماندار بویین میاندشت، ستاد دانشگاه پیام نور استان و کسب تکلیف از سازمان مرکزی پیام نور تصمیم مناسبی برای ساختمان نیمه کاره واحد بویین میاندشت گرفته می‌شود.

در سال ۱۳۸۹ کشاورزان شهرستان بویین میاندشت ۱۰ هکتار زمین به دانشگاه پیام نور بویین میاندشت اهدا کردند و عملیات سفت‌کاری ساختمان جدید این دانشگاه با هزینه‌ای بالغ بر ۷میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال انجام شد، اما از آن زمان تاکنون اقدامی برای تکمیل این ساختمان نشده است.

انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.