صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری با تولید و پخش ویژه برنامه‌های متنوع در سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با آرمان‌های امام راحل (ره) و رهبر فرزانه انقلاب تجدید بیعت می‌کند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، یوسف افشاری نیا مدیرکل صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری گفت: معاونت صدای شبکه جهان بین با تهیه چندین ویژه برنامه به استقبال دهه پر افتخار فجر اسلامی می‌رود.

او افزود: صبح پیروزی برنامه صبحگاهی رادیوی استان است که از ساعت ۰۷:۰۵ تا ۸ صبح به صورت زنده و مستقیم پخش می‌شود و گفتگوی تلفنی با مدیران ادارات استان و ارائه خدمات بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، بسته‌های صوتی همکاران افتخاری، گزارش‌های مردمی، کلام رهبری، موسیقی و ترانه و پرداختن به موضوعات ایام الله دهه فجر از بخش‌های متنوع این برنامه هستند که به تهیه کنندگی فاطمه دهقانی و مریم رضوی و گویندگی آرزو بلالی و شهلا جمشیدیان میهمان مخاطبان صدای جهان بین است و از ۱۱ بهمن ماه روی موج رادیو قرار می‌گیرد.


بیشتر بخوانید


افشاری نیا اضافه کرد: ویژه برنامه رادیویی جشن انقلاب از ساعت ۱۶:۳۰ به مدت ۹۰ دقیقه لحظات شاد و مفرح عصرگاهی برای شنوندگان رقم می‌زند.

او ادامه داد: ارتباط تلفنی با فرمانداران و ارائه گزارش از اقدامات پیش رو، معرفی دستاورد‌های انقلاب به نسل جوان، استندآپ کمدی، ترانه و موسیقی، مصاحبه با خوانندگان استانی و معرفی نخبگان در این برنامه ارائه می‌شود و مهشید موسویان و کبری موسوی تهیه کنندگان و فرزین مظفری و مرضیه رفیعی گویندگان جشن انقلاب هستند که از تاریخ ۱۱ بهمن ماه روی آنتن می‌رود.

افشاری نیا گفت: برنامه رادیویی زنگ انقلاب هم به تهیه کنندگی زهرا اسماعیلی و گویندگی رضا حسین زاده و ساغر جعفری ساعت ۱۶:۲۰ تا ۱۶:۳۵ پخش می‌شود و میزبان دو نسل متفاوت از انقلاب خواهد بود.

او افزود: موسیقی و ترانه و بسته‌های صوتی همکاران افتخاری از بخش‌های این برنامه هستند که از ۱۱ تا ۲۲ بهمن روی موج رادیو جهان بین شنیدنی است.

افشاری نیا اضافه کرد: شکوه حماسه هم ویژه برنامه یوم الله ۲۲ بهمن ماه است که به تهیه کنندگی کبری موسوی از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۲ پخش می‌شود و گزارش‌های مردمی، تلفن و پیامک، ترانه و موسیقی، کلام رهبری، بسته‌های صوتی همکاران افتخاری، آنونس و میان برنامه از بخش‌های متنوع این برنامه هستند.

او ادامه داد: در برنامه‌های بنگ آبادی، زندگی جاریست، جاده جوانی، پیک روز صبح و عصر، مردم و مسئولان و گام دوم هم به مادران شهدا و بانوان موفق هم استانی، معرفی جوانان موفق، اعلام ویژه برنامه‌های ایام دهه مبارک فجر، ارتباط با گزارشگران دیگر استان‌ها و اطلاع از حال و هوای روز‌های دهه مبارک فجر در دیگر نقاط ایران اسلامی و تبیین اصول و هدف‌های والای انقلاب اسلامی می‌پردازد.

افشاری نیا گفت: سیمای جهان بین هم با برنامه‌های پلاک ۲۲ و چشم انداز ایام دهه فجر و سالروز استقلال و آزادی خود را گرامی می‌دارد.

او افزود: برنامه پلاک ۲۲ به تهیه کنندگی و کارگردانی بیژن علی بابایی تهیه و تولید می‌شود و با دعوت از کارشناسان مجرب پیرامون رهبری بی نظیر حضرت امام خمینی (ره)، مجاهدت‌ها، فداکاری و همت ملت غیور ایران و دستاورد‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی به بحث و گفتگو می‌نشیند.

افشاری نیا اضافه کرد: کلام رهبری، روز شمار انقلاب، گزارش مردمی، گزارش از دستاورد‌های نظام در استان، انعکاس خبر‌هایی از همایش‌ها و پروژه‌های استانی و موسیقی و تصویر از بخش‌های این برنامه هستند که با اجرای ابوالفضل هادیپور در ایام مبارک فجر ساعت ۲۰:۳۰ از سیمای جهان بین تقدیم مردم شریف استان می‌شود.

او ادامه داد: سیمای استانی در برنامه چشم انداز هم با دعوت از کارشناسان و مدیران ادارات استان به عملکرد‌ها و دستاورد‌های نظام مقدس اسلامی می‌پردازد و از اهداف و اقدامات دستگاه‌ها برای توسعه، پیشرفت و سازندگی استان سخن می‌گوید و این برنامه به تهیه کنندگی بیژن علی بابایی و اجرای ابوالفضل هادیپور ساعت ۱۸ در روز‌های فجر اسلامی روی آنتن می‌رود.

افشاری نیا گفت: در برنامه‌های تلویزیونی زیر یک سقف، روز نو، در استان، بچه‌ها سلام، فصل نقره‌ای و هم ولایتی هم به ایام الله دهه فجر و پیروزی انقلاب اسلامی پرداخته می‌شود.

او افزود: معاونت خبر چهارمحال و بختیاری هم با تهیه و تولید گزارش‌هایی از پیشرفت استان بعد از انقلاب اسلامی در قالب مستند و گزارش، گزارش و پوشش کامل برنامه‌ها و طرح‌های مختلف سراسر استان، ارتباط روزانه با فرمانداران شهرستان‌های مختلف استان و ارتباط تصویری زنده در خصوص افتتاح طرح‌های ویژه دهه فجر شهرستان‌ها چهل و دومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را ارج می‌نهد.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار