امام جمعه بوشهر گفت: اکنون در محاسبه قدرت نقش رسانه از فناوری نظامی هم بالاتر است به همین علت توجه به جایگاه آن در جغرافیای جامع جهانی بسیار اهمیت دارد.

نقش رسانه در قدرت از فناوری نظامی بالاتر استبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر امروز در دیدار محمد مهدی رحمتی رئیس بسیج سازمان صداوسیما و عضو شورای معاونین سازمان صدا و سیما و جمعی از مدیران و مسئولین صدا و سیمای مرکز بوشهر بیان کرد: جهان کنونی جهان جنگ رسانه‌ای است و این یک واقعیت ملموس است.

او، با بیان اینکه الان جنگ وارد حوزه ادراک و اندیشه شده است، افزود: ما در جنگی فوق العاده پیچیده و فرا نرم هستیم که رسانه ابزار این تهاجم است و جهان استکبار دنبال این است که با فناوری پیشرفته رسانه و اندیشه را مدیریت، و ادراک را معماری کند.

امام جمعه بوشهر با بیان اینکه استفاده از رسانه، راه مدیریت افکار است، ادامه داد: در تاریخ جهان هیچ‌گاه به اندازه شرایط کنونی، رسانه به عنوان ابزار و مؤلفه قدرت در مهندسی ادراکی استفاده نشده است.


بیشتر بخوانید


صفایی بوشهری، نقش رسانه را در مدیریت جامعه جهانی را، اصلی و راهبردی عنوان کرد و افزود: اکنون در محاسبه قدرت نقش رسانه از فناوری نظامی هم بالاتر است به همین علت توجه به جایگاه آن در جغرافیای جامع جهانی بسیار اهمیت دارد و در این زمینه باید بازکاوی نوینی در زمینه جایگاه رسانه داشته باشیم.

او با اشاره به ایجاد جبهه مقاومت رسانه‌ای در مقابل تهاجم رسانه‌ای، بیان کرد: باید در مقابل تهاجم رسانه‌ای گسترده جهان استکبار، خط مقاومت رسانه تشکیل شود و سرآغاز آن باید از افق ایران طلوع کند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: در حوزه دفاع مقدس رسانه‌ای، بسیج رسانه نقش بسیار مهمی در عرصه ایجاد جبهه رسانه‌ای در مقابل جهان استکبار دارد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.