مدیر پرسپولیس تهران گفت: سید جلال حسینی در ترکیب اصلی بازی امروز سرخپوشان نیست.

افشین پیروانی مدیر پرسپولیس تهران در گفت  و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، با اشاره به بازی امروز مقابل آلومینیوم سازی در اراک گفت: سید جلال حسینی در ترکیب اصلی سرخپوشان نیست.

ترکیب امروز پرسپولیس مقابل آلومینیوم اراک حامد لک، احسان حسینی، مهدی شیری، سیامک نعمتی، سعید آقایی، میلاد سرلک، کمال کامیابی‌نیا، احسان پهلوان، احمد نوراللهی، وحید امیری و مهدی عبدی حضور خواهند داشت.

همچنین در ترکیب آلومینیوم اراک برابر پرسپولیس حسین پورحمیدی، رامتین سلیمان‌زاده، سیدمهدی حسینی، امید سینگ، میثم آقایی، شاهین توکلی، پوریا آریاکیا، امیرمحمد هوشمند، اسماعیل شریفات، حامد پاکدل و مصطفی احمدی
حضور خواهند داشت.

در ادامه مسابقات لیگ برتر فوتبال و از هفته دوازدهم امروز ششم بهمن ماه تیم آلومینیوم اراک از ساعت ۱۵ در ورزشگاه امام خمینی اراک به مصاف پرسپولیس می‌رود.

نماینده فوتبال استان مرکزی در حال حاضر از ۱۱ بازی فصل جدید لیگ برتر ۲ برد ۶ تساوی و ۳ باخت را تجربه کرده و هم اکنون با ۱۲ امتیاز در ردیف ۱۳ جدول لیگ قرار دارد و با این وضعیت قرار است در یک دیدار مهم روبروی پرسپولیس صف آرایی کند.

تیم قرمز پوش پایتخت هم که تا کنون ۹ بازی انجام داده ۳ برد و ۶ تساوی را در کارنامه اش اندوخته و با ۱۵ امتیاز برای مسابقه با آلومینیوم سازی آماده شده است.

از حواشی قبل از این بازی اینکه ربیع‌خواه بازیکن سابق پرسپولیس و هافبک مصدوم کنونی آلومینیوم که به دلیل آسیب دیدگی نمی‌تواند آلومینیوم را یاری کند، برای بالا بردن روحیه تیم به اراک سفر کرده و در محل تمرینات تیم حاضر شده است.

ربیع‌خواه که پس از حضور سه ساله در پرسپولیس از این تیم جدا شد و به آلومینیوم اراک آمد، تیم اراکی را در ۵ مسابقه یاری کرد، اما پس از بازی پنجم مصدوم و خانه‌نشین شد.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.