مدیر کل دفتر فنی استانداری بوشهر گفت: در صورت افزایش قیمت با تولیدکنندگان مصالح سنگی برخورد قانونی خواهد شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سید موسی موسوی مدیر کل دفتر فنی استانداری بوشهر عنوان کرد: با توجه به اینکه قیمت مصالح سنگی به ویژه شن و ماسه در تعیین قیمت بسیاری از اقلام ساخت و ساز موثر است، باید ضمن محاسبه دقیق با لحاظ سایر شرایط حاکم بر جامعه و با تعیین سود متعارف برای تولید کنندگان، قیمت نهایی مشخص شود.

او ادامه داد: هر چند واحد‌های تولیدی تاثیر بسزایی در تعیین شرایط کمی و کیفی اجرای طرح‌های عمرانی دارند، اما افزایش غیر متعارف قیمت‌ها باعث بروز نگرانی و ایجاد مشکل برای مردم و سازندگان خواهد شد.

مدیرکل دفتر فنی استانداری بوشهر افزود: بنا به ضوابط قیمت گذاری مصالح سنگی که سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان وزارت صمت اعلام کرده و با توجه به افزایش نامتعارف قیمت مصالح از سوی برخی تولیدکنندگان و وجود شکایات متعدد، سازمان صنعت، معدن و تجارت موظف است شکایات را رسیدگی و اعمال قانون کند.

موسوی گفت: مصرف کنندگان مصالح یاد شده، شکایات خود را به ادارات صنعت، معدن و تجارت شهرستان‌ها اعلام کنند. با هماهنگی صورت گرفته اداره کل تعزیرات حکومتی استان با متخلفان برخورد خواهد کرد.

انتهای پیام/ک

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.