سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک بعد از پیروزی مقابل تیم سرخ پوشان پایتخت، گفت: می‌توانستیم حتی گل‌های سوم و چهارم را بزنیم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  رسول خطیبی، سر مربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک پس از شکست دادن تیم فوتبال پرسپولیس تهران در چارچوب رقابت‌های هفته دوازدهم لیگ برتر، در رابطه با بازی اظهار کرد: با توجه به این که نسبت به تیم حریف ترکیب خود را چیدیم، وضعیت خوبی داشتیم. پرسپولیس به غیر از موقعیت گل، فرصت خطرناک دیگری نداشت. از هر ۲ موقعیت خود به خوبی استفاده کردیم و آن‌ها را به گل رساندیم. متاسفانه چند موقعیت گل دیگر داشتیم که تبدیل به گل نشدند. ما سعی کردیم در نیمه اول نتیجه و فاز دفاعی تیم را حفظ کنیم و نیمه دوم برنامه دیگری داشته باشیم.

او ادامه داد: در نیمه دوم تغییراتی در تیم انجام دادیم و نفراتمان را جا به جا کردیم تا نتیجه را حفظ کنیم. پرسپولیس دفاع راست و چپ خود را آزاد گذاشته بود که ما هم از این ضعف آن‌ها استفاده کردیم و در ابتدای نیمه دوم این کار را خوب انجام ندادیم، اما در بقیه زمان بازی این کار به درستی شکل گرفت.

خطیبی تصریح کرد: می‌توانستیم حتی گل‌های سوم و چهارم را بزنیم. بازیکنان ما با غیرت تمام بازی کردند. از فردا برای بازی بعدی تمرین می‌کنیم و به امید خدا این روند خوب تیم ما ادامه دار خواهد بود.

او در رابطه با صحبت‌های یحیی گل محمدی گفت: ما به آن‌ها موقعیت ندادیم. شاید آن‌ها در نیمه دوم موقعیت داشتند، اما در ۱۵ دقیقه پایانی اگر بازی را ببینید ما ۲-۳ موقعیت خوب گل داشتیم که از دست رفتند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علیاری
۱۹:۳۹ ۰۶ بهمن ۱۳۹۹
آقای خطیبی دفاع چپ و راست لنگیا هیچ مشکلی نداشت ، مشکل اصلی لننگیا در این بازی به خاطر افتضاحی که آقای گل محندی ببار آورد و برعلیه دندان پزشک باباشون (مسعودآقا) مصاحبه کرد و باعث جدا شدن وی از لنگپولیس گردید ، بابامسعود در این بازی تیمش را رها کرد تا به سرمربیش بفهماند که دخالت
کوچولوها در کار بزرگان عواقبی چون باخت چیزی عایدشان نمی گردد!!!
آخرین اخبار