معینی بابیان اینکه محرومیت‌زدایی در دستور کار سپاه است، گفت: در این راستا ۱۰۰ تبلت و دو لپ‌تاپ بین دانش آموزان محروم استان توزیع شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، مجید معینی جانشین پشتیبانی سپاه استان سمنان در جلسه ستاد محرومیت‌زدایی به میزبانی سپاه سمنان ضمن بیان اینکه ۱۰۰ تبلت و دو لپ‌تاپ بین دانش آموزان نیازمند استان سمنان توزیع‌شده است، ابراز داشت: تا قبل از کرونا سپاه همواره تلاش می‌کرد تا با تهیه لوازم‌تحریر و کیف نیاز دانش آموزان محروم را رفع کند که این بار نیز در راستای مأموریت ذاتی خود با تغییر آموزش‌ها به‌صورت مجازی به‌سوی تهیه تبلت برای دانش آموزان نیازمند گام برداشت.

او ضمن بیان اینکه کرونا موجب ایجاد روحیه همدلی بین مردم شده است، افزود: این حرکت جهادی را به‌خوبی می‌توان در رفع نیازمندی‌های دانش آموزان محروم استان سمنان به‌خوبی مشاهده کرد که قطعاً تداوم خواهد داشت تا حدی که دانش‌آموزی محروم از تحصیل به دلیل نبود امکانات نباشد.

جانشین معاون پشتیبانی سپاه قائم آل محمد (عج) سمنان ضمن بیان اینکه با شروع کرونا با همکاری نیروهای بسیجی ضدعفونی معابر، سطوح و اماکن استان در دستور کار قرار گرفت، ابراز داشت: این اقدام همچنان در زمره دستورات سپاه قرار دارد و کماکان به آن پایبند است.

معینی بابیان اینکه کرونا واحدهای تولیدی و خیران را به‌سوی تهیه ماسک کشاند تا کمبودی در این زمینه نباشد، در ادامه تصریح کرد: تاکنون حدود ۵۰ هزار عدد ماسک و ۱۵ هزار لیتر مایع ضدعفونی سطح و سه هزار لیتر مایع ضدعفونی دست بین نیازمندان توزیع‌شده است.

او بابیان اینکه توزیع بسته‌های معیشت نیز دیگر خدمت سپاه به مناطق محروم استان سمنان بوده است، افزود: در حوزه محرومیت‌زدایی نیز با همکاری قرارگاه پیشرفت و آبادانی و بسیج سازندگی استان حدود ۱۰۰ خودرو برای جابه‌جایی سبدهای کالا و خوراک دام به مناطق محروم در اختیار این امر قرار داده شد.

انتهای پیام / گ 

 

برچسب ها: سپاه ، ویروس کرونا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.