معاون استاندار بوشهر گفت: شهیدان از همه هستی خود گذشتند تا امنیت و آرامش را برای ما به ارمغان آورند و اقتدار و صلابت امروزمان مدیون حماسه آفرینی شهیدان و ایثارگران است.


به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، محمدتقی ایرانی معاون سیاسی امنیتی واجتماعی استانداری بوشهر در دیدار با خانواده شهید ندیم زاده در جزیره خارگ، شورای، با بیان اینکه شهیدان از همه هستی خود گذشتند تا امنیت و آرامش را برای ما به ارمغان آورند، افزود: اقتدار و صلابت امروزمان را مدیون حماسه آفرینی شهیدان و ایثارگران هستیم؛ عزیزانی که از همه تعلقات دنیوی گذشتند و به قرب الهی نائل آمدند.

او ادامه داد: مادامی که فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه ما حاکم باشد هیچ قدرتی فکر تجاوز و تعدی به این مرز و بوم را نخواهد کرد.

معاون سیاسی امنیتی واجتماعی استانداری بوشهر افزود: شهیدان و ایثارگران حیات بخش جامعه و نور هدایتی هستند که همیشه خواهند درخشید.


بیشتر بخوانید


 ایرانی با بیان اینکه ایثار و از خودگذشتگی شهدا از مهمترین عوامل حفظ انقلاب است، عنوان کرد: ما مردم ایران اسلامی باید قدردان خون شهدا و فداکاری ایثارگران و خانواده شهدا باشیم و امید است بتوانیم راهشان را ادامه دهیم.

او همچنین گفت: خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران با تقدیم بهترین عزیزان خود در راه دفاع از آرمان‌های کشور، کاری ستودنی انجام دادند که این مهم افتخار بزرگی برای تمام ملت ایران است.

معاون سیاسی امنیتی واجتماعی استانداری بوشهر تاکید کرد: امیدواریم توفیق خدمت به خانواد‌های شهدا و ایثارگران را به معنای واقعی داشته باشیم تا در پیشگاه خداوند و نزد مردم شرمنده و مدیون خون شهدا نباشیم.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.