جلوگیری از خروج محموله سوخت قاچاق با هوشیاری دریابانان ماهشهر

جانشین مرزبانی خوزستان از توقیف یک فروند شناور صیادی و کشف ۲۸ هزار و ۴۰۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در آب‌های شمالی خلیج فارس خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سرهنگ یدالله شرفی جانشین مرزبانی خوزستان گفت: با هدف اجرای طرح تشدید کنترل نوار مرزی و جلوگیری از خروج سرمایه‌های ملی و هرگونه قاچاق، ماموران پایگاه دریابانی ماهشهر موفق شدند یک فروند شناور صیادی حامل سوخت قاچاق را هنگام خروج از آب‌های کشور متوقف کنند.

او افزود: ماموران در بازرسی از شناور توقیف شد ۲۸ هزار و ۴۰۰ هزار لیتر سوخت از نوع گازوئیل که با هدف خروج از کشور و عرضه به دلالان کشور‌های حوزه خلیج فارس در مخازن جاساز شناور بارگیری شده بودند، کشف کردند.

سرهنگ شرفی با اشاره به دستگیری ۴ متهم در این رابطه تحویل محموله کشف شده به همراه متهمان مربوطه پس از تکمیل پرونده مقدماتی به مراجع ذیصلاح اظهار داشت: قاچاقچیان به بهانه صیادی و فعالیت‌های تجاری سوخت یارانه دریافت کرده و پس از چند روز بدون هیچ گونه فعالیت صیادی و دریانوردی اقدام به فروش سوخت به شناور‌های کشور‌های همسایه می‌کنند که دریابانان خوزستان با هوشیاری در کنترل و نظارت دقیق بر شناور‌ها از خروج غیر قانونی سوخت از کشور قاطعانه جلوگیری خواهند کرد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.