دوره‌های آموزشی نکات کلیدی فرزند پروری و نحوه تعامل کلامی و رفتاری زوجین به مدت یک هفته در مجتمع فرهنگی و هنری آفاق بهبهان برگزار شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، در زمینه آموزش خانواده‌ها با نحوه صحیح تربیت اسلامی فرزندان، دوره آموزشی نکات کلیدی فرزند پروری به مدت یک هفته برای عموم مردم و به صورت رایگان در مجتمع فرهنگی و هنری آفاق  بهبهان برگزار شد.

در این دوره حجت الاسلام مصطفی راهی به عنوان کارشناس مسائل خانواده به بررسی مسائل و مشکلاتی که والدین در تربیت کودکان دارند پرداخت و با استناد به احادیث و روایات و همچنین توجه به مسائل روز، راهکار‌هایی برای تربیت صحیح و اسلامی را پیش روی خانواده‌ها قرار داد.

دوره آموزشی بررسی نحوه تعامل کلامی و رفتاری زوجین با هدف تحکیم روابط زوج‌های جوان و توجه به مسائل روز جامعه و خانواده نیز به مدت یک هفته و با رعایت کامل اصول بهداشتی در مجتمع فرهنگی و هنری آفاق بهبهان برگزار شد.

حجت الاسلام راهی، در این دوره به چگونگی رفتار طرفان و وظایف زوج‌ها در قبال یکدیگر از دیدگاه اسلام برای داشتن رابطه‌ای سالم پرداخت و مسائل و مشکلاتی که در طول زندگی مشترک اتفاق می‌افتد را بازگو کرد و راهکار‌هایی جهت برطرف کردن مشکلات ارائه داد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.