۲۶ درصد مردم هشترود بی سواد هستند

 فرماندار هشترود گفت: متاسفانه ۲۶ درصد مردم هشترود بی سواد هستند و ادارات متولی سوادآموزی باید تلاش خود را در راستای ریشه‌کنی بی‌سوادی انجام دهند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز، امینیان فرماندار هشترود در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان هشترود گفت: شورایی کار کردن سابقه قرآنی دارد، بنابرین همگی باید از خرد جمعی برای پیشبرد اهداف کلی بهره ببریم و از تصمیمات مصوب شورا تبعیت کنیم.

او گفت: هنرستان‌های موجود در سطح منطقه، به همراه دانش آموزان پایه اول و دوم ابتدایی می‌توانند با رعایت کامل ضوابط بهداشتی در مدارس حضور یابند اما این حضور اختیاری است.

او افزود: برگزاری کلاس‌های درس در فضای مجازی یکی از اتفاقات قابل تقدیر است و آموزش و پرورش هشترود در این خصوص عملکرد مناسبی داشته و حائز رتبه اول استان آذربایجان شرقی شده است.

 امینیان گفت: معلمانی که در آموزش و پرورش نسبت به تدریس در مقاطع مختلف اقدام می‌کنند، باید از نخبگان باشند تا در آینده با مشکل علمی مواجه نشویم.

او افزود:آموزش حق اساسی هر فرد است و هیچ کس حتی والدین حق ندارند مانع از درس خواندن یک فرد دیگر شوند در غیر اینصورت با دستور قضایی روبرو خواهند شد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.