جشنواره "رفیق خوشبخت ما" با هدف ترویج زندگی سردار سلیمانی همزمان با سراسر کشور در خراسان جنوبی برگزار می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند،  رضایی ، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گفت: در راستای آشنایی جوانان بابرگزاری جشنواره الگوی زندگی حاج قاسم سلیمانی، جشنواره "رفیق خوشبخت ما" در استان برگزار می‌شود.

او افزود: اجرای این طرح از ۱۳دی سال جاری، همزمان با سالگرد سردار حاج قاسم سلیمانی آغاز شده و تا دهه فجر ادامه دارد.

رضایی بررسی سبک زندگی حاج قاسم سلیمانی متناسب با شعار‌های جمعیت هلال احمر، ترویج فرهنگ ازخودگذشتگی و بشر دوستی سردار سلیمانی و آشنایی جوانان با الگوی زندگی این شهید والامقام را از جمله اهداف این جشنواره عنوان کرد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گفت: علاقه مندان می‌توانند آثار خود را در زمینه خاطرات، دست‌نوشته‌ها و مسائل مرتبط با سبک زندگی حاج قاسم در قالب شعر، نقاشی، خوشنویسی،پوستر، انمیشن، فیلمنامه و فیلم کوتاه ارسال کنند.

او افزود: همچنین مخاطبان می‌توانند تا ۱۳بهمن ماه، آثار خود را با مراجعه به لینک http://javanan.rcs.ir/rafigh ارسال کنند.


بیشتر بخوانید


رضایی از اجرای پویش" چلچراغ" در راستای خیررسانی به سردار شهید سلیمانی خبر داد و افزود: این پویش همزمان با سالگرد شهادت این شهید دلاور آغاز شده و تا ۱۵بهمن ماه جاری ادامه دارد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان نذر اعمال مذهبی، نذر اعمال فرهنگی، نذر خدمات داوطلبانه و نذر طرح‌های ابتکاری را از جمله محور‌های این رویداد دانست و گفت: در این رویداد داوطلبان نیت می‌کنند تا در این مدت اقدامات و امور خیر را به انجام رسانند و ثواب آن را به روح شهید سلیمانی هدیه کنند.

رضایی افزود: کمک به بیماران کرونایی و اقداماتی برای کمک به شهروندان در راستای مقابله با کرونا، ایمن‌سازی شهر در برابر شیوع این ویروس و کمک به نیازمندان از جمله خدمات قابل ارائه در این رویداد است.

او آشنایی و انس جوانان با شخصیت حاج‌قاسم سلیمانی را از مهم‌ترین اهداف طرح دانست و افزود: شرکت کنندگان می‌توانند آثار خود را تا ۱۳بهمن ماه سال جاری با مراجعه به http://javanan.rcs.ir/۴۰ cheragh ارسال کنند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.