اکبر منادی: آرزوی قلبی من رسیدن به تیم ملی است

دروازه بان تیم سایپای تهران در حاشیه تمرین امروز این تیم، توضیحاتی داد.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد حسین اکبر منادی، دروازه بان تیم فوتبال سایپا درباره وضعیت این تیم در لیگ برتر اظهار کرد: شرایط تمرینی خوبی داریم. بعد از برد برابر استقلال، بازیکنان تیم در شرایط روحی خوبی هستند و برای یک بازی خوب مقابل تیم گل گهر آماده می‌شویم.

منادی درباره عملکردش مقابل تیم‌های بزرگ از جمله استقلال بیان کرد: از بختیاری زاده بابت تمرینات خوبی که برای ما طراحی می‌کند، تشکر می‌کنم. امسال برای من سال خوبی است؛ با تجربه وارد بازی‌های لیگ برتر شدم و خدا را شکر تیم یک دست و یکدلی داریم.

او همچنین درباره اهدافی که با سایپا در این فصل دنبال می‌کند، گفت: همه بازیکنان برای رسیدن به تیم ملی تلاش می‌کنند و با وجود تمام سختی‌ها، این آرزوی قلبی من است که به تیم ملی برسم.

او افزود: خدا را شکر با درایت کادر فنی در هفته‌های اخیر نتایج خوبی کسب کرده ایم؛ ان شاءالله بتوانیم در ادامه، این روند رو به رشد خود را ادامه دهیم.

دروازه بان سایپا در پایان درباره پیش بینی خود از جایگاه سایپا در انتهای فصل گفت: سال گذشته با بد شانسی در پایین جدول قرار گرفتیم؛ اما خدا را شکر امسال شرایط بهتر است و ان شاءالله تیم ما امسال با بازیکنان با تجربه‌ای که دارد به نتایج بهتری دست پیدا کند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۵:۲۳ ۰۷ بهمن ۱۳۹۹
دوتا توپ شانسی گرفتی چقدر زود جو گیر شدی فکر کنم از رئال هم پیشنهاد داری!!!!
آخرین اخبار