برخورد خودرویی که با سرعت ۸۰ کیلومتر در حال حرکت است با جسمی ثابت همچون درخت یا چراغ راهنمایی فاجعه‌ای به همراه خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، رانندگی چه در سطح شهر که عموما با سرعت ۶۰ کیلومتر در ساعت و چه در اتوبان‌ها و جاده‌های بین شهری حداکثر ۱۱۰ کیلومتر در ساعت است، نیازمند دقت بالای راننده برای جلوگیری از بروز هر گونه حادثه است.

برخی رانندگان مهارت و تجربه سال‌ها رانندگی خود را بهانه صحبت و کار با تلفن همراه حین رانندگی می‌دانند و از توجه کردن به مسیر غافل می‌شوند که در برخی موارد تصادف با خودرو، عابر پیاده یا حتی برخی مواقع وسایل راهنمایی رانندگی از جمله چراغ راهنمایی، گارد ریل وسط خیابان‌ها را به دنبال دارد.

یکی از شرکت‌های طراح کیسه‌های محافظتی هوا در خودرو با آزمایشی برای تست عملکرد کیسه هوا در موقع بروز حادثه وضع اسفناک خودرو را هنگام برخورد با چراع راهنمایی یا درخت درحالی که ۸۰ کیلومتر سرعت دارد، به نمایش گذاشته است.


بیشتر بخوانید


در این ویدئو مشاهده می‌کنید هنگامی که خودرو در حال حرکت است و سرعتی بالا دارد و با جسم ثابت برخورد می‌کند چه اتفاقی برای آن می‌افتد و چه میزان خسارت به آن وارد می‌شود. در چنین مواردی ممکن است راننده و سرنشین جلوی خودرو جان خود را بر اثر ضربه شدید از دست بدهند و در بیشتر موارد دچار شکستگی‌های متعدد می‌شوند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۲ ۲۰ بهمن ۱۳۹۹
وای چه وحشتناک!!!!!!!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
صادق
۱۲:۳۱ ۲۰ بهمن ۱۳۹۹
تازه پراید می بود شک نکنید که نصف می شد
آخرین اخبار