وحید گل خندان به مرحله تازه اردوی تیم ملی تیراندازی دعوت شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، عبداللهی مدیر روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان شیراز، گفت : مرحله جدید اردوی تیم ملی تپانچه ایران از روز پنج شنبه نهم بهمن ماه با حضور هفت ورزشکار به میزبانی تهران آغاز خواهد شد که وحید گل خندان به عنوان تنها نماینده استان فارس در این اردو حاضر خواهد بود.

او، بیان کرد: گل خندان که متولد سوم تیرماه سال ۶۲ در شیراز است از سال ۹۳ سابقه حضور در اردوهای تیم ملی تیراندازی را دارد و در آخرین حضور برون مرزی ، در فینال مسابقات آنلاین بین المللی مصر که آذرماه برگزار شد به مقام چهارم دست یافت.

عبداللهی، تصریح کرد: وحید گل خندان اسفندماه سال ۹۵ در مسابقات جام جهانی هندوستان، نخستین مدال تاریخ تیراندازی ایران در بخش تپانچه ۵۰ متر را با عنوان سومی به ارمغان آورد.

مدیر روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان شیراز، ادامه داد: اردوی تیم ملی تپانچه کشورمان تا یک اسفندماه ادامه دارد و تیراندازان حاضر در اردو برای رقابت های برون مرزی پیش رو آماده می شوند.

او، افزود: هانیه رستیمان از مازنداران، گلنوش سبقت الهی از اصفهان، مینا قربانی از همدان، جواد فروغی از ایلام، محمد رسول عفتی از کرمانشاه و سجاد پورحسینی از گیلان دیگر نفراتی هستند که به مرحله تازه اردوی تیم ملی تپانچه دعوت شدند.

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار