مدیر توزیع برق شمال سنندج از تعدیل ۳۸۰۰ دستگاه چراغ روشنایی معابر در راستای طرح مدیریت بار زمستانی در شهرستان سنندج خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، محمدسعیدسلطانی مدیر برق شهرستان سنندج گفت:به دنبال کاهش دمای هوا وافزایش مصرف حامل های انرژی برای گرمایش منازل و از جهتی محدودیت ایجادشده درسوخت تحویلی به تعدادی ازنیروگاههای کشور، طرح مدیریت بار زمستانی در دستور کار قرار گرفت که تعدیل چراغهای روشنایی معابر درون شهری و برون شهری از آن جمله بود.

او با اشاره به آغاز طرح تعدیل روشنایی معابر از ۲۵ دی ماه گفت:این طرح با خاموش کردن ۳۸۰۰دستگاه از چراغهای معابراصلی و بلوارها ، تنظیم حدود ۱۰۰مورد ساعت نجومی تابلوهای معابرو همچنین تعامل وهمکاری با شهرداری نسبت به قطع ۲۲۰موردچراغ پارکی اقدام شد.

مدیر برق شهرستان سنندج گفت: با اجرای این طرح ،بارشبکه حدود۸۰۰کیلووات کاهش یافت و تحقق این مهم به همراه دیگر برنامه های اجرایی و دردست اقدام می تواند در پایداری شبکه و جلوگیری از خاموشی برق موثر باشد.

او با اشاره به اینکه اکیپ های مدیریت مصرف باهماهنگی وهمراهی اکیپ های شرکت گازجهت کنترل وپایش مصرف انرژی به ادارات وسازمانهای سطح شهرمراجعه می کنند،گفت :باتوجه به سهمیه تعیین شده برای کاهش پیک دربخش روشنایی معابر از سوی توانیر، امیدواریم این موضوع بااجرای راه کارهای تعیین شده و استاندارد سازی معابر تحقق یابد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.