مدیر کل آموزش و پرورش کردستان گفت: بیش از ۷۶ درصد دانش آموزان ابتدایی استان کردستان با شرکت در کلاس‌های تشکیل شده از آموزش حضوری استفاده می‌کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،رشید قربانی مدیر کل آموزش و پرورش کردستان گفت: در اجرای مصوبات ستاد ملی کرونا، همزمان با سراسر کشور، آموزش دانش آموزان پایه‌های اول و دوم ابتدایی، دروس کارگاهی هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای و مدارس زیر ۵۰ نفر دانش آموز استان از اول بهمن ماه ۹۹ به صورت حضوری برگزار می‌شود.

او افزود: کلاس‌های درس به صورت گروه بندی و با حضور حداکثر ۱۰ نفر از دانش آموزان با رعایت دستورالعمل های بهداشتی و فاصله گذاری برگزار می‌شود.

قربانی هم چنین از آغاز آموزش حضوری مدارس کمتر از ۵۰ نفر خبر داد و گفت: حدود ۸۹ درصد دانش آموزان این مدارس که اغلب روستایی هستند از آموزش حضوری استقبال نموده و در کلاس‌های درس حضور دارند.

مدیر کل آموزش و پرورش کردستان در ادامه گفت: در بخش آموزش‌های هنرستانی نیز دروس کارگاهی با حضور بیش از ۴۵ درصد هنرجویان در حال برگزاری است.

قربانی با بیان اینکه نظارت حداکثری یکی از برنامه‌های اولویت دار استان است، اظهار داشت: در همین راستا ناظرین معین استان و شهرستان‌ها و مناطق، در سه سطح استان، شهرستان و مدرسه، عملکرد واحد‌های اداری و آموزشی و روند آموزش دانش آموزان را بررسی و بر آموزش مجازی و حضوری آن‌ها نظارت دارند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.