فرماندار روانسر گفت : همزمان با دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی، ۸۵ طرح عمرانی، خدماتی، کشاورزی و صنعتی در این شهرستان افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، سعدی مصطفی زاده فرماندار روانسر گفت : برای اجرای ۸۵ طرح عمرانی، خدماتی، کشاورزی و صنعتی ۴۰۰ میلیارد و ۸۹۱ میلیون ریال هزینه شده و زمینه اشتغال ۹۸ نفر را فراهم کرده است.

او گفت : اجرای ۱۰ طرح سیستم‌های آبیاری تحت فشار در سطح ۱۳۹ هکتار از اراضی شهرستان با ۱۵ میلیارد و ۳۸۵ میلیون ریال اعتبار، بهره برداری از ۲ واحد سردخانه ۲ هزار تنی و ۵۰۰ تنی در شهرک صنعتی با اعتبار ۸۷ میلیارد و ۴۶۴ میلیون ریال، بهره برداری از سه طرح پرواربندی ۳۰۰ راسی میش داشتی در روستای ده سرخ، ۱۲۳ راسی روستای خرم آباد علیا و پروار بندی بره ۵۰۰ راسی روستای تم تم، بهره برداری از جاده بین مزارع در سه محدوده زالواب به حسن آباد شله، کلاوه به گمشتر و حومه روانسر به طول سه هزار و ۲۰۰ متر و توسعه مجتمع دامپروری نهرابی طرح‌های قابل افتتاح این شهرستان در بخش کشاورزی است.

فرماندار روانسر از افتتاح مرحله دوم طرح کیسه بدون بافت پلاستیکی و ظروف یکبار مصرف در شهرک صنعتی، بهره برداری از مرحله دوم طرح لوله و اتصالات PVC، بهره برداری از طرح بتن آماده روستای سردم با ظرفیت ۱۰۰ هزار تن در سال و بهره برداری از معدن سنگ لاشه روستای تپه رش با ظرفیت تولید ۸۵ هزار تن در سال با اعتبار ۱۳۸ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال خبر داد.

مصطفی زاده به بهره برداری از طرح شبکه جمع آوری فاضلاب سطح شهر روانسر، بهره برداری از طرح ساخت مخزن ۲۰۰ مترمکعبی و آبرسانی به مجتمع صادق آباد با بهره مندی چهار روستای صادق آباد، ریزجوبی، باباعزیز و برهان الدین با ۲۱۰ خانوار جمعیت و بازسازی و راه اندازی ایستگاه پمپاژ آب سراب روانسر اشاره کرد.

او افزود: بهره برداری از طرح برق رسانی به روستای جابجا شده پشت تنگ شاینگان، بهره برداری از طرح اصلاح و بهینه برق شبکه فشار متوسط و فشار ضعیف هشت روستای قلاین، مهرگان، ده باوکه، کانی خضران، مسکین آباد، جانجان، ده باغ و گراب علیا، بهره برداری از ۲ طرح اصلاح و بهینه بخشی شبکه فشار متوسط فیدر‌های قلعه زکریا، پیام نور و باشوکی و ساختمان حفاظت فیزیکی توزیع برق روانسر، بهره برداری از طرح‌های آبخیزداری در حوزه آبخیز کیلانبر از دیگر طرح‌های قابل افتتاح شهرستان روانسر در دهه فجر است.

فرماندار روانسر ادامه داد: بهره برداری از مرحله اول مجتمع تفریحی گردشگری روبروی شهرک صنعتی، بهره برداری از طرح واحد پذیرایی بین راهی روستای ده لیلی و بهره برداری از طرح اقامتگاه بوم گردی روستای قلعه زکریا از طرح‌های بخش گردشگری در این شهرستان است که در دهه مبارک فجر امسال به بهره برداری می‌رسد.

مصطفی زاده افزود: ۵۳ طرح عمران روستایی نیز در روستا‌های بخش مرکزی و بخش شاهو با اعتبار ۲۲ میلیارد و ۶۰۹ میلیون ریال مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

او از کلنگ زنی طرح هادی در ۲ روستای بنچله و باکلانی در این شهرستان خبر داد .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.