نشست هم اندیشی با وزرا، رؤسا و دبیران سابق وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک امروز برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، نشست هم اندیشی با وزرا، روسا و دبیران سابق وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک امروز برگزار شد که در این مراسم سیدرضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک، محمود گودرزی وزیر سابق ورزش، محمد علی آبادی رئیس سابق کمیته ملی المپیک، محمود خسروی‌وفا رئیس کمیته پارالمپیک، حمید سجادی معاون اسبق وزارتخانه، برخی از اعضای هیات اجرایی و ... حضور داشتند.

سیدرضا صالحی‌امیری در ابتدای این نشست بیان کرد: باید این فهم را داشته باشیم که دیگران تلاش کردند تا ما امروز اینجا بنشینیم و ما باید تلاش کنیم تا آیندگان بر این مسند بنشینند.

او افزود: همه ما در یک قطار نشسته ایم و بنابراین انگیزه من برای برگزاری این جلسات آموزش به همکاران در وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک است.

رئیس کمیته ملی المپیک خاطرنشان کرد: موتور محرکه ورزش، وزارت، کمیته ملی المپیک، پارالمپیک و فدراسیون‌ها هستند. همه ما یک خانواده هستیم و هر جایی اختلاف هست، امر نفسانی هست. تلاش ما این است وارد حاشیه نشویم چرا که حاشیه آنقدر فربه است که می‌تواند مدیران را درگیر کند.

رئیس کمیته ملی المپیک گفت: پس از ۳ سال نزدیک به ۸۰ درصد اهداف و برنامه‌هایی که تعریف کردیم رسیده‌ایم. یک اندیشمند می‌گفت وقتی یک پیشکسوت می‌میرد یک کتابخانه می‌سوزد و پیشکسوتان مانند یک کتابخانه سیار مملو از تجربه و آموزش هستند.

صالحی‌امیری در پایان گفت: خوشبختانه ورزش آلودگی سیاسی ندارد و هر کسی که یک قدم برداشت عضو خانواده ورزش است.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار