معاون خدمات شهری شهرداری مشهد، گفت: عملیات مهندسی رودخانه و اصلاح بستر و مسیر رودخانه تاریخی کشف رود، تا پایان خردادماه سال ۱۴۰۰ به اتمام می‌رسد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مهدی یعقوبی معاون خدمات شهری شهرداری مشهد، گفت: از آبان ماه سال ۹۸ که مدیریت ساماندهی کشف رود به شهرداری مشهد واگذار گردید، اقدامات گوناگونی در جهت احیای این رودخانه تاریخی، در مسیری به طول بیش از ۸۱ کیلومتر صورت گرفته است و همچنان ادامه دارد.

او افزود: طغیان فصلی این رودخانه در پی نزولات جوی در سال‌های گذشته، یکی از مهم ترین موضوعاتی بود که از سال گذشته مورد توجه ویژه قرار گرفت و به همین منظور اجرای عملیات مهندسی رودخانه و اصلاح بستر کشف رود در دستور کار معاونت خدمات شهری شهرداری مشهد قرار گرفت.

بیشتر بخوانید

معاون خدمات شهری شهرداری مشهد ادامه داد: تاکنون در ۲۰ کیلومتر از مسیر کشف رود، عملیات مهندسی رودخانه به طور کامل اجرا شده است و با توجه به این که بیش از ۵۴ کیلومتر از مسیر رودخانه کشف رود در حریم شهر مشهد قرار گفته است؛ براساس برنامه ریزی‌های صورت گرفته تا پایان خردادماه ۱۴۰۰، عملیات مهندسی رودخانه در تمام این ۵۴ کیلومتر اجرایی خواهد شد.

انتهای پیام//ف. ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار