مسوول بسیج مداحان سیستان و بلوچستان گفت: یکهزار و ۴۷۰ پرس غذای گرم طی یک ماه اخیر در بین نیازمندان این استان توزیع شده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، محمد جواد جامعی مسوول بسیج مداحان سیستان و بلوچستان  اظهارداشت: با شیوع ویروس منحوس کرونا، تهیه و توزیع کمک‌های مومنانه یکی از اولویت‌های گروه‌های جهادی خواهران سازمان بسیج مداحان در سیستان و بلوچستان بوده است.

او با اشاره به توزیع کمک‌های مومنانه گروه‌های جهادی خواهران سازمان بسیج مداحان سیستان و بلوچستان افزود: اولویت فعالیت این گروه‌ها از زمان شیوع ویروس منحوس کرونا بویژه در ایام فاطمیه، تهیه و توزیع کمک‌های مومنانه در بین خانوارهای نیازمند بوده است‎.

مسوول بسیج مداحان سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: در شرایط فعلی که کرونا معیشت مردم را به خطر انداخته قشری که بیش از پیش دچار ‏مشکلات معیشتی شده، قشر ضعیف جامعه است بنابراین با هدف کمک به بهبود معیشت این قشر آسیب پذیر ‏تصمیم بر آن شده تا در مناسبت‌های مختلف، کمک‌های مومنانه به دست نیازمندان برسد.‏

او  تصریح کرد: توزیع۱۷۰‌‎ ‎ سبد غذایی کمک معیشتی، اهدای تخته فرش ۱۲ متری، یخچال و اهدای ۱۲ جفت کفش به ایتام از دیگر خدمات ارائه شده در قالب رزمایش مواسات و ‏همدلی در این بازه زمانی بوده است.

جامعی با اشاره به اعزام سه کاروان زیارتی رایگان به مشهد مقدس افزود:‏ تجدید میثاق با شهدا، احیا امر به معروف و نهی از منکر، تبلیغ و ترویج شعار اطاعت از ولایت از جمله اهداف این سفر معنوی به شمار می‌رود که با حفظ کرامت انسانی این مهم صورت‌گرفته است.

به دنبال دعوت رهبر معظم انقلاب از آحاد ملت برای کمک به نیازمندان و همنوعان خود در دوران کرونا، تمامی نهادها از جمله بسیح، سپاه پاسداران، ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) ، کمیته امداد امام (ره) و همچنین وزارت خانه‌های مختلف با اجرای گسترده رزمایش‌های کمک مومنانه در سراسر کشور به این دعوت لبیک گفتند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار