فرمانده انتظامی استان قزوین از کاهش ۱۹ درصدی تصادفات جاده‌ای استان در ۱۰ ماه نخست امسال خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، سردار سرتیپ علی ابراهیمی، فرمانده انتظامی استان گفت: در ۱۰ ماهه امسال ۲۰۵ میلیون تردد خودرو از محور‌های مواصلاتی استان صورت گرفته و میزان تصادفات ما در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۱۹.۳ درصد کاهش یافته است.

وی اضافه کرد: این کاهش تصادفات جاده‌ای با تلاش پلیس راه و همکاری خوب سایر دستگاه‌ها اتفاق افتاده و خوشبختانه سیر تصادفات جاده‌ای در استان قزوین طی ۴ سال اخیر نزولی بوده است.

۷۱۲ هزار مورد اعمال قانون پلیس راه

فرمانده انتظامی استان قزوین، آزادراه قزوین- کرج، آزادراه بوئین‌زهرا- الموت و محور بوئین زهرا به سمت آزادراه قزوین- کرج را پرتصادف‌ترین محور‌های مواصلاتی استان بیان کرد و گفت: بسیاری از تصادفات در این محور‌ها منجر به آتش‌سوزی و سوختگی ناشی از بنزین، الکل و روغن خودرو و عمدتاً تصادفات حادثه ساز در این محور حادثه ساز بوده است.

ابراهیمی ادامه داد: فقط مأموران پلیس راه استان قزوین در ۱۰ ماه ابتدایی سال جاری ۷۱۲ هزار و ۶۳۵ مورد اعمال قانون داشتند که ۱۸۵ هزار و ۹۴۸ مورد مربوط به سرعت غیرمجاز بوده است.

سردار ابراهیمی با اشاره به نقش مهم پلیس راه و راهور در اجرای طرح ممنوعیت تردد کرونایی گفت: با این حال نیروی انتظامی استان قزوین در قالب پلیس راه و راهور از ابتدای اجرای این طرح ۱۸ هزار مجوز تردد برای افراد مختلف صادر کرد و در این زمینه سخت‌گیری لازم را اعمال کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار