اعلام ویژه برنامه‌های دهه فجر در هرمزگان

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی هرمزگان گفت: همزمان با آغاز دهه فجر انقلاب اسلامی بوق کشتی‌ها و قطار‌ها در هرمزگان به صدا در می‌آید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان، حجت الاسلام والمسلمین محمد ایمانی فرد، سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی هرمزگان ویژه برنامه‌های دهه فجر در هرمزگان را تشریح کرد.

حجت الاسلام محمد ایمانی فرد گفت: ساعت ۹:۳۳ روز یکشنبه ۱۲ بهمن همزمان با لحظه تاریخی ورود حضرت امام خمینی (ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران به میهن اسلامی (سال ۵۷)، بوق کشتی‌ها و قطار‌ها در هرمزگان به صدا در می‌آید و زنگ انقلاب در یکی از مدارس شاهد نواخته خواهد شد.

او افزود: به همین مناسبت رژه موتوری نیز از فرودگاه تا گلزار شهدا برگزار خواهد شد و نماینده ولی فقیه در سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان سخنرانی خواهد کرد.

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی هرمزگان گفت: محفل انس با قرآن نیز به مناسبت آغاز دهه مبارک فجر روز ۱۲ بهمن بر روی عرشه ناوبندر مکران برگزار می‌شود که این مراسم از شبکه خبر، قرآن و خلیج فارس به صورت زنده پخش خواهد شد.

حجت الاسلام ایمانی فرد افزود: بر اساس برنامه‌ریزی های انجام شده در هیچکدام از این مراسم ها تجمع مردمی شکل نخواهد گرفت و حتی در روز ۲۲ بهمن نیز راهپیمایی به صورت رژه موتوری و خودرویی برگزار می‌شود.

او گفت: روز ۲۲ بهمن رژه شناور‌های مردمی نیز در آب‌های خلیج فارس برگزار می‌شود.

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی هرمزگان افزود: به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا همه برنامه‌های دهه فجر با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.