بسیجیان بوشهر در رزمایش «الی بیت المقدس» شرکت می‌کنند

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: رزمایش الی بیت المقدس به منظور ارتقاء امنیت پایدار محلات، خدمت‌رسانی به جامعه و نمایش اقتدار بسیجیان همزمان با دهه فجر برگزار می‌شود.


به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سردار علی رزمجو فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر بیان کرد:  رزمایش الی بیت المقدس با حضور دسته‌های رزمی پایگاه‌های مقاومت این استان با هدف ارتقاء امنیت پایدار محلات، خدمت‌رسانی به  جامعه و نمایش اقتدار بسیجیان از روز نخست تا پایانی دهه فجر در استان برگزار خواهد شد.

او، توزیع کمک‌های مومنانه، فعالیت‌های جهادی در عرصه‌های مختلف و برپایی گشت‎‏های شبانه به صورت سواره و پیاده با عنوان گشت «رضویون» را از دیگر اهداف این رزمایش عنوان کرد.


بیشتر بخوانید


فرمانده سپاه استان بوشهر ادامه داد: دهه فجر امسال به دو دلیل نسبت به سال‌های قبل متفاوت است یکی به علت همزمانی آن با برچیده شدن دولت ترامپ و سپرده شدنش به زباله‌دان تاریخ به عنوان عامل فشار حداکثری به ایران و همچنین عامل شهادت سردار شهید قاسم سلیمانی، و دوم شیوع کرونا که باعث شده بیشتر برنامه‌‎ها مجازی در فضای مجازی است.

رزمجو عنوان کرد: با وجود ناآرامی ‎های گسترده در آمریکا کشور و ملت ایران اکنون مستقل، آزاد و با عزت دارای تاثیر اساسی در منطقه و منطق قوی در مسائل جهانی است.

او  افزود: از ابتدا شیوع کرونا تا کنون، سپاه استان به آسیب دیدگان از شیوع کرونا ۱۰۲ میلیارد تومان کمک کرده است.

فرمانده سپاه امام صادق(ع) بوشهر بیان کرد:کمک‎های صورت گرفته شامل ۲۳۵ هزار و ۴۴۳ بسته کمک معیشتی، ۱۲ هزار و ۲۷۵ بسته لوازم تحریر، ۲ میلیون و ۸۵۴ هزار و ۵۸۵ بسته بهداشتی، ۹۵۹ راس قربانی، ۱۷۶ جهیزیه، هزار و ۲۷۳ کارت هدیه و ۲۶۴ هزار و ۶۶۰ پرس غذای گرم برای نیازمندان بوده است.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.