مهم‌ترین اخبار ورزشی استان قم در نهم بهمن ماه ۱۳۹۹ را در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، مهم‌ترین خبر‌های ورزشی استان قم در نهم بهمن ماه به ورزش‌های فوتسال ، بسکتبال و کشتی فرنگی اختصاص دارد.

 

برتری فوتسالیست های قم برابر مس سونگون 

 تیم فردوس قم عصر امروز در سومین روز از بازی‌های گروه ب لیگ برتر فوتسال امید‌های کشور به مصاف تیم مس سونگون رفت و با نتیجه ۲ بر صفر حریف را از پیش رو برداشت.

معظمی و زینعلی گلزنان نماینده قم در این بازی بودند.

نماینده قم در دیدار چهارم خود به مصاف تیم شهروند ساری می‌رود.

بازی‌های گروه ب لیگ برتر فوتسال امید باشگاه‌های کشور به صورت متمرکز در سالن دو هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم برگزار می‌شود و دو تیم برتر این گروه به مرحله پایانی راه می‌یابند.

پایانی خوش برای شیمیدر



نماینده قم  در دیداری از هفته یازدهم لیگ برتر بسکتبال برابر نماینده اصفهان در حالی به پیروزی رسید که در وقت اول با نتیجه ۲۱ – ۱۸ از حریف خود پیش افتاد، ولی اشتباهات مکرر بازیکنان این تیم در وقت دوم و سوم سبب شد ذوب آهن با اختلاف ۸ امتیازی از شیمیدر پیش بیفتد.

اما این پایان کار نبود و شیمیدر در وقت چهارم امتیازات عقب افتاده را جبران کرد تا در پایان چهار وقت قانونی این بازی دو تیم در امتیاز برابر ۷۴ – ۷۴ به وقت‌های اضافه بروند.

این بازی در وقت اضافی اول هم برنده نداشت تا کار به وقت دوم اضافی بکشد و در پایان این شیمیدر بود که با اختلاف ۳ امتیاز از حریف خود پیش افتاد تا نماینده قم بازی باخته را با برتری ۹۲ -۸۹ به پایان برساند.

شیمیدر با این پیروزی ۱۹ امتیازی شد و در همان جایگاه دوم باقی ماند و ذوب آهن هم با ۱۷ امتیاز در رتبه سوم جدول گروه ب لیگ برتر بسکتبال قرار گرفت.

نماینده قم فردا در چارچوب بازی‌های هفته دوازدهم این گروه در تالار بسکتبال مجموعه ورزشی آزادی تهران برابر شهرداری بندرعباس صف آرایی می‌کند.

علیرضا نجاتی در راه اوکراین

 علیرضا نجاتی ،فرنگی کار قم در قالب تیم ملی بزرگسالان راهی تورنمنت کشتی اوکراین می‌شود.

تورنمنت کشتی اوکراین هشتم تا دهم  اسفند ماه امسال در شهر کیف برگزار خواهد شد .

نجاتی در وزن ۶۰ کیلوگرم روی تشک خواهد رفت.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار