لزوم توجه بیشتر به منطقه دیهشک شهر طبس

نماینده مردم فردوس، طبس، بشرویه و سرایان در مجلس بر توجه بیشتر مسئولان به منطقه دیهشک شهر طبس تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، حجت الاسلام نصیرایی نماینده مردم فردوس، طبس، بشرویه و سرایان در مجلس در حاشیه دیدار شهر طبس گفت: همشهریان حق دارند که حرف دل خود را بر اساس موازین قانون بزنند و مسئولان هم باید پاسخگو باشند.

او افزود: رهبر معظم انقلاب در توصیه به ریاست مجلس شورای اسلامی فرموده‌اند که نفس حضور در مردم ارزشمند است و باید ادامه یابد.

حجت الاسلام نصیرایی با اشاره به اینکه ۲۷ سال است دیهشک به شهر ملحق شده است بیان کرد: این منطقه منظره شهری ندارد و هنگام ورود احساس نمی‌کنید که وارد منطقه شهری شده اید.

نماینده مردم فردوس، طبس، بشرویه و سرایان در مجلس بر بهسازی آسفالت کوچه ها و خیابان های این منطقه تاکید کرد.


بیشتر بخوانید


او اظهار کرد: اکنون باید برنامه جامع برای این منطقه تهیه شده و مسئول اجرای آن مشخص شود.

حجت الاسلام نصیرایی عنوان کرد: گلایه‌های مردم  نشان می‌دهد نقشه راه و برنامه‌ریزی مناسبی برای انجام امور وجود ندارد و علیرغم آنکه کار‌های خوبی صورت گرفته، اما بازهم احساس می‌شود برخی مطالبات مردم و نیاز‌های جامعه روی زمین مانده است.

نماینده مردم فردوس، طبس، بشرویه و سرایان در مجلس ادامه داد: هر ۶ ماه یک مرتبه در جمع همشهریان منطقه دیهشک حاضر خواهیم شد و نخبگان، مسئولین و معتمدین باید برای این منطقه یک برنامه دقیق تعریف کرده و براساس اولویت‌ها شروع به رفع نیاز‌ها و مطالبات کنند.

او افزود: تسریع در احداث زمین چمن ورزشی و رفع برخی مشکلات باید مدنظر قرار گیرد.

انتهای پیام/ ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار