سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی در نشست خبری قبل از بازی با پرسپولیس، توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  محمد سعید اخباری سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی در نشست خبری قبل از بازی با پرسپولیس اظهار داشت: ابتدا درگذشت مهرداد میناوند را تسلیت می‌گویم. او ۱۲ روز قبل، بعد از بازی با نساجی یک پیام امیدبخش برای من ارسال کرده بود. پرسپولیس فینالیست آسیا بوده است و بازیکنان خوبی دارد. این تیم بازی مالکانه انجام می‌دهد و به دنبال چرخش توپ است. پرسپولیس تیم بزرگ و پر طرفداری است و امیدوارم بازی خوبی برابر این تیم انجام دهیم.

او افزود: من حضور بازیکنانی که برای دیگران الگو هستند را در این تیم مهم می‌دانم. اگر همه تیم‌ها بازیکنی مثل سید جلال حسینی داشته باشند خیلی شرایط بهتری پیدا خواهند کرد. در تیم ما هم ۲ بازیکن بالای ۳۰ سال حضور دارند که حضورشان خیلی برای ما مهم است. مهدی مومنی در تیم ما یک الگوی مناسب است. وقتی GPS بازیکنان را بررسی می‌کنیم این بازیکن همیشه بین ۲ بازیکن برتر ما قرار دارد.

سرمربی تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز در ادامه بیان کرد: در این ۷ هفته‌ای که هدایت ماشین سازی را بر عهده داشتم، کمترین موقعیت را به رقبا داده ‌ایم و خود‌مان هم موقعیت‌های گلزنی خوبی داشته ایم. قدری زمان برد تا بازیکنان متوجه شوند جایگاه تیم ما در انتهای جدول نیست.

اخباری درباره وضعیت ماشین سازی در نقل و انتقالات، گفت: فکر می‌کنم با تقویبت تیم در فصل نقل و انتقالات حتما در لیگ برتر باقی خواهیم ماند. با توجه به قانون فقدان جذب بازیکن خارجی، جذب بازیکن در ابتدای فصل سخت بود. در حال حاضر هم بازیکنان تحت قرارداد باشگاه‌ها هستند و کار کا سخت‌تر شده است.

او در خصوص غایبان ماشین سازی در بازی با پرسپولیس، عنوان کرد: به دلیل برنامه ریزی بد سازمان لیگ و انجام ۲ بازی خارج از خانه در چمن مصنوعی، مصدومان ما زیاد شد. ایمان باصفا در این بازی فردا حضور ندارد. چند مصدوم دیگر هم داریم که هنوز وضعیت دقیق آن‌ها مشخص نشده است.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار