امام جمعه گرگان گفت: رویکرد آمریکا در مقابل ایران عوض نشده و تنها روش آن فرق کرده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، آیت الله سیدکاظم نورمفیدی امام جمعه گرگان در نماز عبادی سیاسی  با اشاره به فرا رسیدن دهه فجر و چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: دشمنان به دنبال تحریف و فراموشی آرمان‌های انقلاب هستند چراکه ایران در رژیم طاغوت همانند لقمه لذیذی در دهان آمریکا بود.

او افزود: با عزت زندگی کردن ساده به دست نمی‌آید و کشوری که خواهان استقلال باشد بدون شک مورد هجمه مستکبران جهانی قرار خواهد گرفت.

نماینده ولی فقیه در گلستان با بیان اینکه امروز کشور ما زیر سلطه هیچ کشوری نیست، با اشاره به ماجرای عاشورا ادامه داد: امام حسین (ع) اگر کاری به یزید نداشت آن مشکلات برایش به وجود نمی‌آمد و اگر ما هم استقلال نخواهیم کاری به کارمان ندارند.

امام جمعه گرگان گفت: کشور ما منتسب به پیامبر و اولادش است و پیشوایان ما رضایت نمی‌دادند که ما تحت سلطه یزید زمان زندگی کنیم به همین دلیل امام (ره) کشور را نجات داد.

او افزود: پیشرفت‌های زیادی در زمینه‌های مختلف ایجاد شده که نشان دهنده استقلال و عزت کشور است، ولی دشمنان ما در راه این استقلال برای ما مشکلات درست می‌کنند و نمی‌گذارند روی پای خود بایستیم.

آیت الله نورمفیدی با اشاره به روی کارآمدن دولت جدید در آمریکا گفت: با اینکه دولت آمریکا عوض شده اما وضعیت همان است، رویکرد آن‌ها در مقابل ایران تغییری نکرده و فقط روش‌ آن‌ها عوض شده است.

انتهای پیام/ق
برچسب ها: نماز جمعه ، دهه فجر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.